Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur troligt? Skuldsanering om man har löneutmätning?

Hej,har inte varit här på en stund Men behöver era synpunkter på en sak. Jag har sedan december 2019 beviljad skuldsanering. I december sökte Vi skuldsanering för maken, hur stor chans tror ni det är att han med får skuldsanering? Han har lika stor skuldbörda som jag hade vid sökande.
Sen undrar jag,är det större chans få beviljad sanering om man har löneutmätning?
Förstår det kanske är svårt att svara på,behöver bara någon annans syn på detta...

Vad jag läst här i forumet så har folk fått skuldsanering innan dom ens fått löneutmätning

Hej,har inte varit här på en stund Men behöver era synpunkter på en sak. Jag har sedan december 2019 beviljad skuldsanering. I december sökte Vi skuldsanering för maken, hur stor chans tror ni det är att han med får skuldsanering? Han har lika stor skuldbörda som jag hade vid sökande.
Sen undrar jag,är det större chans få beviljad sanering om man har löneutmätning?
Förstår det kanske är svårt att svara på,behöver bara någon annans syn på detta...
Det beror ju på inkomst, utgifter, hur stora lån, vilka räntor och på vilket sätt skulderna uppstod. Varför sökte ni inte samtidigt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp