Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur snabbt syns en UC efter man ansökt om lån?

Hur snabbt syns en kreditupplysning i UC om man ansökt om ett lån? Är det en direkt uppdatering på UC? Jag ansökte och blev nekad ett lån men förfrågningen syns inte på UC ännu. Kan man då räkna med att det inte blir ngt? Jag ansökte om höjning på Northmill och de både säger och INTE säger att det tar UC. Fick flera olika svar från deras chatbot på hemsidan.

Det brukar väl vara dagen efter det syns tror jag. Inte omedelbart. Hoppas du slipper en ff.

Hur snabbt syns en kreditupplysning i UC om man ansökt om ett lån? Är det en direkt uppdatering på UC? Jag ansökte och blev nekad ett lån men förfrågningen syns inte på UC ännu. Kan man då räkna med att det inte blir ngt? Jag ansökte om höjning på Northmill och de både säger och INTE säger att det tar UC. Fick flera olika svar från deras chatbot på hemsidan.
När man ansöker om lån tas alltid en uc, egentligen bör man alltid söka lån genom en låneförmedling eftersom du då bara tar en uc men ansökan går till flera olika banker så kan du svart på vitt se vilken bank som kan erbjuda dig bäst lån, jobbar på låneförmedling och skulle kunna ringa upp om du fortfarande är intresserad av att se vad du har för möjligheter :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp