Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur snabbt kom ni igång med utmätning ?

Har bara fått utslag och vet att 5 st begärt verkställande , dock inga papper hem om skuld att betala .. hur fort fick ni det ? Och hur snabbt gick utmätning igång efter det ? :) tacksam för svar !

Har bara fått utslag och vet att 5 st begärt verkställande , dock inga papper hem om skuld att betala .. hur fort fick ni det ? Och hur snabbt gick utmätning igång efter det ? :) tacksam för svar !
Inget svar på din fråga men är det inte du som sluta betala för bra många månader sen nu och fortfarande inte startat utmätning?

Riktigt länge sedan nu , tror jag slutade i augusti nått sånt .. tar ju en jäkla tid om man verkligen vill fördröja det hos inkasso ... du får ju alltid minst 1 månad att betala om du lägger upp betalplan , sen upplevde jag att dom inte skickade jättesnabbt till kronofogden ! Flexlimit ligger idag fortfarande hos inkasso Svea .. dom har inte skickat den till kronofogden ännu !

Någon som lyckats hålla ute utmätningen 3 mån efter man fått skuld att betala ?

Någon som lyckats hålla ute utmätningen 3 mån efter man fått skuld att betala ?
Vet att jag slutade betala mina lån i jan förra året och efter mycket påminelser inkasso mm så började utmätning i Augusti tog alltså nästan 8 månader
Efter skuld att betala minns jag inte men mindre än tre månader var det har jag för mig

Vet att jag slutade betala mina lån i jan förra året och efter mycket påminelser inkasso mm så började utmätning i Augusti tog alltså nästan 8 månader
Efter skuld att betala minns jag inte men mindre än tre månader var det har jag för mig
Tack för svar :) hoppas på 3 mån ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp