Jag signerade också hos LF idag, hur var det för dig fick du göra någon kreditz eller tink? Jag fick bara svara på några enkla frågor och sen fick jag signera låneavtal. Fick ett sms där det står att de fått signerat låneavtal och handlägger ärendet. Är orolig att de ska dra tillbaka erbjudandet nu i efterhand av någon anledning.Hej! Signerade ett lån hos LF Idag, hur länge brukar det ta innan pengarna finns på kontot? Har Nordea.
Nä inget av det fick jagJag signerade också hos LF idag, hur var det för dig fick du göra någon kreditz eller tink? Jag fick bara svara på några enkla frågor och sen fick jag signera låneavtal. Fick ett sms där det står att de fått signerat låneavtal och handlägger ärendet. Är orolig att de ska dra tillbaka erbjudandet nu i efterhand av någon anledning.
Jag sökte via lendo
fick mail med länk med frågor typ är du politiskt utsatt person osv , svarade, skickade in fick nästa mail ang signering med bank id och när jag signerat fick jag mail ” ditt lån är signerat och redo att utbetalas”Sökte också via lendoNä inget av det fick jagfick mail med länk med frågor typ är du politiskt utsatt person osv , svarade, skickade in fick nästa mail ang signering med bank id och när jag signerat fick jag mail ” ditt lån är signerat och redo att utbetalas”
Då har vi exakt samma sits, hoppas det går bra för oss bådaNä inget av det fick jagfick mail med länk med frågor typ är du politiskt utsatt person osv , svarade, skickade in fick nästa mail ang signering med bank id och när jag signerat fick jag mail ” ditt lån är signerat och redo att utbetalas”