Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur snabbt betalas lån ut från LF Finans till Nordea-konto?

Hej! Signerade ett lån hos LF Idag, hur länge brukar det ta innan pengarna finns på kontot? Har Nordea.

Utan att veta antar jag det är som de övriga bankerna, typ 2 bankdagar

Hej! Signerade ett lån hos LF Idag, hur länge brukar det ta innan pengarna finns på kontot? Har Nordea.
Jag signerade också hos LF idag, hur var det för dig fick du göra någon kreditz eller tink? Jag fick bara svara på några enkla frågor och sen fick jag signera låneavtal. Fick ett sms där det står att de fått signerat låneavtal och handlägger ärendet. Är orolig att de ska dra tillbaka erbjudandet nu i efterhand av någon anledning.
Jag sökte via lendo

Jag signerade också hos LF idag, hur var det för dig fick du göra någon kreditz eller tink? Jag fick bara svara på några enkla frågor och sen fick jag signera låneavtal. Fick ett sms där det står att de fått signerat låneavtal och handlägger ärendet. Är orolig att de ska dra tillbaka erbjudandet nu i efterhand av någon anledning.
Jag sökte via lendo
Nä inget av det fick jag:) fick mail med länk med frågor typ är du politiskt utsatt person osv , svarade, skickade in fick nästa mail ang signering med bank id och när jag signerat fick jag mail ” ditt lån är signerat och redo att utbetalas”

Nä inget av det fick jag:) fick mail med länk med frågor typ är du politiskt utsatt person osv , svarade, skickade in fick nästa mail ang signering med bank id och när jag signerat fick jag mail ” ditt lån är signerat och redo att utbetalas”
Sökte också via lendo

Då har vi exakt samma sits, hoppas det går bra för oss båda :)

Nu har dom betalat ut det så nu bara invänta dom till kontot

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp