Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur ska jag prioritera

Lyckades få ett litet blancolån för att lösa bort Vivus skiten på 46000kr. En lättnad!
Har pengar kvar för att komma ikapp med betalningar till mobillån, smspengar, credifi och lumify. Vet inte hur jag ska prioritera dessa.
Betala för att komma ikapp samtliga eller betala bort en av dom helt och sen försöka få till någon deal med övriga? Vilka Inkassobolag använder dessa? Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare nu.

Totalskuld kvar på dom dyra lånen är ca 80000kr

Du får bättre svar om du anger hur stor skuld respektive lån är på och hur mycket du ligger efter på respektive lån samt hur mycket du har kvar från blancolånet som du kan använda för att betala skulder med.

Räkna ihop totalbelopp och släng iväg en ansökan på lendo på hela beloppet om du inte har andra stora lån. Lös alltihop och sätt dig aldrig i samma sits igen.

i annat fall ska credifi och lumify bort. Och ett mail om att spärra dig hos dom på livstid. Dom är förmodligen dom värsta i hela branshen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp