Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur ska jag göra, behöver söka 180 tusen ????

Förlåt Jag har 250.000 i blanco varav 50 tusen är northmill konto kredit som är maxad över kreditgräns

Uc betyg just nu 13.7
ff 6 st en går bort 18 mars

Min fråga är fall jag borde skjuta på deklarationen 2020 eftersom jag kommer ha underskott 47.000 inkomst 267.000

2019 har jag 238.000 inkomst underskott 16.000

Behöver 180 tusen akut inom 2 månader , ska jag vänta med att godkänna deklarationen nu ?? ??

Vänta åtminstone till ff försvinner. Jag är osäker hur negativt underskottet slår men du har lite mycket om man ska gå på 15% regeln

Förstår ! Men bara man kunde förklarat varför det blev så mycket hade det blivit lättare ! De är ju lån jag slutbetalat därav underskottet , aj aj vi får se men snälla fler tips mottages ❤️

Har du lån utanför UC?

har du många Bisnode förfrågningar?

Får man högre underskott när man slutbetalar lån ?. Jag fattar inte.

Trodde det gick mot inbetald ränta men kan ha fel

Förlåt Jag har 250.000 i blanco varav 50 tusen är northmill konto kredit som är maxad över kreditgräns

Uc betyg just nu 13.7
ff 6 st en går bort 18 mars

Min fråga är fall jag borde skjuta på deklarationen 2020 eftersom jag kommer ha underskott 47.000 inkomst 267.000

2019 har jag 238.000 inkomst underskott 16.000

Behöver 180 tusen akut inom 2 månader , ska jag vänta med att godkänna deklarationen nu ?? ??

Hej

Jag har tagit lön av Northmill och samlade små krediter
Eller Avida du kan söka samla lön .Flesta blev beviljad .

Trodde det gick mot inbetald ränta men kan ha fel

kanske tänker helt fel här, det har hänt förut :).
Men om man slutbetalar lån så slutar man ju att betala ränta eftersom lånet inte finns mer, dvs så borde ju underskottet bli lägre ?

Ja men det kostar mer när du ska slutbetala lånen då räknar ränta fram till dagen datum eller hur det nu va , ett lån som va 297.000 då kostade 311.000 att slutbetala , lånet va upplagt på 12 år jag löste hela efter 6 månader

Ja men det kostar mer när du ska slutbetala lånen då räknar ränta fram till dagen datum eller hur det nu va , ett lån som va 297.000 då kostade 311.000 att slutbetala , lånet va upplagt på 12 år jag löste hela efter 6 månader

aha då förstår jag hur du menar :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp