Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Hur mycket påverkar kreditbetyget vid en ansökan egentligen?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gaston" data-source="post: 391256" data-attributes="member: 2967"><p>För mig blev det så. Jag tog en ff/Lendo i höstas efter att ha skjutit ner betyget till 0,5 efter att ha betalt ner krediterna, men fick inga seriösa erbjudanden alls. Men viktigt att påpeka är att jag då alltså hade en två månader färsk ff i bagaget (det var därför jag hade kunnat nolla kreditkorten och fått ner betyget och den kan säkert ha stor betydelse också. Där har ju du trots allt en bättre förutsättning!</p><p></p><p>En fråga du kan ställa dig är ju också om det verkligen skulle göra så stor skillnad att ta en ff även om resultatet skulle bli negativt av att söka samling? Du kanske ändå måste kämpa på med att få bort de sämsta krediterna något år (visst har du hört talas om snöbollsmetoden?) och kanske det ändå kan var värt att chansa på att en genväg? Det beror ju på hur alternativet ser ut om du inte får något bra lån och om du då verkligen skulle h någon kortsiktig nytta av en helt ren UC och så bra uc-score som möjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gaston, post: 391256, member: 2967"] För mig blev det så. Jag tog en ff/Lendo i höstas efter att ha skjutit ner betyget till 0,5 efter att ha betalt ner krediterna, men fick inga seriösa erbjudanden alls. Men viktigt att påpeka är att jag då alltså hade en två månader färsk ff i bagaget (det var därför jag hade kunnat nolla kreditkorten och fått ner betyget och den kan säkert ha stor betydelse också. Där har ju du trots allt en bättre förutsättning! En fråga du kan ställa dig är ju också om det verkligen skulle göra så stor skillnad att ta en ff även om resultatet skulle bli negativt av att söka samling? Du kanske ändå måste kämpa på med att få bort de sämsta krediterna något år (visst har du hört talas om snöbollsmetoden?) och kanske det ändå kan var värt att chansa på att en genväg? Det beror ju på hur alternativet ser ut om du inte får något bra lån och om du då verkligen skulle h någon kortsiktig nytta av en helt ren UC och så bra uc-score som möjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Hur mycket påverkar kreditbetyget vid en ansökan egentligen?
Topp