Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur mycket har dina skulder minskat/ökat?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doodles" data-source="post: 276596" data-attributes="member: 5712"><p>Det började med kontokredit kopplat till enskild firma för 15 år a 100 000kr. </p><p>Sedan tillbaka till skolbanken för att få bättre lön och inte anpassade livstilen under studietiden. </p><p>Efter studierna blev det rena flytt karusellen för att komma till nästa jobb arbetsplats. (Och lånade till flytt, dubbelhyra mm)</p><p></p><p>Under tiden ökade skuldbördan till 350 000kr. Blundade totalt. Måste leva ju (siken inre dialog man har ibland...). Familjen spridd över världen och jag var den enda som kunde resa mycket; ökade kostnader. Reste minst 3ggr per år.</p><p>Sedan 2017 ca 650 000kr i skuld. Ännu bättre jobb; högre skuldutrymme. Köpte hus. Som alltid kan förbättras. Renoveringar för 450 000kr. Bilbyten som kostade minst 150 000kr.</p><p>Ramlade på botten 2020 efter burnout och lägre inkomst under 2 år. Katastof; 1 445 000kr i skuld. Det blev min <em>wake up call</em>.</p><p></p><p>Nu på väg till att kunna spara på riktigt. Fick höja bolån. Numera 1 118 000 i rena blanko/krediter.</p><p>Hoppas kunna bli skuldfri inom 5 år genom att spara och placera och hela tiden omförhandla lånen.</p><p>Har kunnat hålla mig ifrån KF men det var nära. Hade som mest 3 inkasso ärenden.</p><p>Nordax räddade min ekonomi.</p><p>Nu är det dags för nästa steg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doodles, post: 276596, member: 5712"] Det började med kontokredit kopplat till enskild firma för 15 år a 100 000kr. Sedan tillbaka till skolbanken för att få bättre lön och inte anpassade livstilen under studietiden. Efter studierna blev det rena flytt karusellen för att komma till nästa jobb arbetsplats. (Och lånade till flytt, dubbelhyra mm) Under tiden ökade skuldbördan till 350 000kr. Blundade totalt. Måste leva ju (siken inre dialog man har ibland...). Familjen spridd över världen och jag var den enda som kunde resa mycket; ökade kostnader. Reste minst 3ggr per år. Sedan 2017 ca 650 000kr i skuld. Ännu bättre jobb; högre skuldutrymme. Köpte hus. Som alltid kan förbättras. Renoveringar för 450 000kr. Bilbyten som kostade minst 150 000kr. Ramlade på botten 2020 efter burnout och lägre inkomst under 2 år. Katastof; 1 445 000kr i skuld. Det blev min [I]wake up call[/I]. Nu på väg till att kunna spara på riktigt. Fick höja bolån. Numera 1 118 000 i rena blanko/krediter. Hoppas kunna bli skuldfri inom 5 år genom att spara och placera och hela tiden omförhandla lånen. Har kunnat hålla mig ifrån KF men det var nära. Hade som mest 3 inkasso ärenden. Nordax räddade min ekonomi. Nu är det dags för nästa steg. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur mycket har dina skulder minskat/ökat?
Topp