Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur mycket extra får man tjäna vid skuldsanering utan att meddela Kronofogden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annlo" data-source="post: 470035" data-attributes="member: 512"><p>Det gjorde dom för mej då jag fick min sanering beslutad. Det resulterade i en omprövning (Collector tror jag) från borgenär då de ansåg att jag tjänat mkt mer än ansökan/betlpl var baserad på. Jag fick den omprövningen emot mej år två på min sanering.</p><p>De ansåg jag tjänat mkt mer både året förut o åren innan ansökan o att min sanering borde dras in. Det beror ju på att månaderna fram till inledande o o många, många år före det jobbade jag allt jag kunde för att få ihop ekonomin. Tog knappt semester utan råddade tre jobb emellanåt.) </p><p>Fick förklara för juristen Björn som ringde varför det såg ut som det gjorde o att jag efter inledande sanering jobbade ytters får pass (som ju oxå var medräknat i min betalplan då man räknade på högre inkomst än jag hade eg. Ett ömsesidigt beslut mellan mej o handl.</p><p>Iaf juristen av slog den överklagan som kom in och efter det var allt lugnt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annlo, post: 470035, member: 512"] Det gjorde dom för mej då jag fick min sanering beslutad. Det resulterade i en omprövning (Collector tror jag) från borgenär då de ansåg att jag tjänat mkt mer än ansökan/betlpl var baserad på. Jag fick den omprövningen emot mej år två på min sanering. De ansåg jag tjänat mkt mer både året förut o åren innan ansökan o att min sanering borde dras in. Det beror ju på att månaderna fram till inledande o o många, många år före det jobbade jag allt jag kunde för att få ihop ekonomin. Tog knappt semester utan råddade tre jobb emellanåt.) Fick förklara för juristen Björn som ringde varför det såg ut som det gjorde o att jag efter inledande sanering jobbade ytters får pass (som ju oxå var medräknat i min betalplan då man räknade på högre inkomst än jag hade eg. Ett ömsesidigt beslut mellan mej o handl. Iaf juristen av slog den överklagan som kom in och efter det var allt lugnt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur mycket extra får man tjäna vid skuldsanering utan att meddela Kronofogden?
Topp