Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hur man ska gå vidare?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JoliePetite" data-source="post: 433333" data-attributes="member: 473"><p>Ja jag förstår hur du tänker o som sagt det är vi som måste ta beslut hur vi ska göra men mycket tacksam för tips o tankar då jag/vi har inte så mycket koll på hur det fungerar osv.</p><p></p><p>När det gäller löneutmätning med så mycket lån som vi har skulle vi betala fram till pension och har löneutmätning typ 20 år framöver ? Bara den tanke gör mig så rädd.</p><p></p><p>Ja , jag har också bra kontakt med chefer så det gäller att verkligen få sanering ! Du hade mycket tur men antar att du är mycket påläst och kunde hantera saker på bästa möjliga sätt.</p><p></p><p>Ja detta med att byta konto är inte dålig idé, ska kolla med sambo o fundera över sak o ting.</p><p></p><p>Tack så jättemycket igen !</p><p>P.S. Du behöver inte känna att jag /vi blir besvikna om det blir inte som du har sagt osv , fattar att du kommer med bästa förslag/tips osv och vill ha det bästa lösning då du vet hur är det när man sitter i skit.</p><p>Jag tänker samma spår som du gör , logiskt så det är bara att gå vidare , känner just nu att vi har inget att förlora längre.</p><p></p><p>Tror du att rådgivare kan tipsa om att man ska släppa allt?</p><p></p><p>Vi tänker inte söka nya lån , medveten om att vi kommer aldrig blir beviljade någon lån så vi få verkligen hålla oss till det att vi får ej söka lån. Det ända som det kan bli att man ta ut några tusen lappar från <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9062" target="_blank">Lumify</a> ( sambo) om vi behöver mat på bordet. Men inte smart göra det heller när man skickar ansökan. Då det gäller det kanske att släppa allt och ha lön istället så man kan leva normalt tills man få svar ja eller nej. Och spara.</p><p>Man får ut ca 65 000 -70 000 så man kan också spara tills man får svar.</p><p></p><p>Man får bara hoppas man blir beviljad.</p><p></p><p>Jag ringer kommun imorgon. Ska jag säga att jag vill prata om skuldsanering eller om vår svår ekonomi läge ? Tänkte om jag ska nämna alls saneringen ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JoliePetite, post: 433333, member: 473"] Ja jag förstår hur du tänker o som sagt det är vi som måste ta beslut hur vi ska göra men mycket tacksam för tips o tankar då jag/vi har inte så mycket koll på hur det fungerar osv. När det gäller löneutmätning med så mycket lån som vi har skulle vi betala fram till pension och har löneutmätning typ 20 år framöver ? Bara den tanke gör mig så rädd. Ja , jag har också bra kontakt med chefer så det gäller att verkligen få sanering ! Du hade mycket tur men antar att du är mycket påläst och kunde hantera saker på bästa möjliga sätt. Ja detta med att byta konto är inte dålig idé, ska kolla med sambo o fundera över sak o ting. Tack så jättemycket igen ! P.S. Du behöver inte känna att jag /vi blir besvikna om det blir inte som du har sagt osv , fattar att du kommer med bästa förslag/tips osv och vill ha det bästa lösning då du vet hur är det när man sitter i skit. Jag tänker samma spår som du gör , logiskt så det är bara att gå vidare , känner just nu att vi har inget att förlora längre. Tror du att rådgivare kan tipsa om att man ska släppa allt? Vi tänker inte söka nya lån , medveten om att vi kommer aldrig blir beviljade någon lån så vi få verkligen hålla oss till det att vi får ej söka lån. Det ända som det kan bli att man ta ut några tusen lappar från [URL='https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9062']Lumify[/URL] ( sambo) om vi behöver mat på bordet. Men inte smart göra det heller när man skickar ansökan. Då det gäller det kanske att släppa allt och ha lön istället så man kan leva normalt tills man få svar ja eller nej. Och spara. Man får ut ca 65 000 -70 000 så man kan också spara tills man får svar. Man får bara hoppas man blir beviljad. Jag ringer kommun imorgon. Ska jag säga att jag vill prata om skuldsanering eller om vår svår ekonomi läge ? Tänkte om jag ska nämna alls saneringen ? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hur man ska gå vidare?
Topp