Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur mår ni med dålig ekonomi? är så deppig.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lillan" data-source="post: 52525" data-attributes="member: 252"><p>Just nu mår jag för jävligt! Denna karusell började för fyra år sedan, inte för att leva i lyx utan för att klara månaden. Sedan blev det som för alla andra ,det bara rullade på. Fick löneutmätning 2013. Vi har kämpat så otroligt och betalat bort ca 100 000 kr på dom senaste åren. Inte tagit några nya lån, men då det är som värst så hamnar ju också dom stora lånen hos inkasso, med stora avbetalningar. Just detta håller på att knäcka en nu! Med semestertider då vi kommer att vara flera i huset i tre veckor. Med mat som ska handlas , aktiviteter o dyl så känns det bara hemskt. Då det ska vara den finaste, roligaste tiden att äntligen få hem dom nära och kära man har så har jag bara en stor, stor ångestklump i magen och kan inte sova på nätterna. Vad hemskt det är , och just nu mår jag som det var precis den tiden när man jagade smslån varje dag och natt. Tänk om man någonsin kan få känna sig glad och inte orolig för varje lön. Hur ska man fixa det den här månaden? Vilka ska man maila till och fråga om man kan få betala dubbelt nästa månad?.Varför hamnade vi här? Hur ska man få in mer inkomst? Ja frågorna är många. Vet att vi gjort det så bra som betalat bort 12 smslån och lite andra grejor , men just nu är vi ett läge som känns jättejobbigt igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lillan, post: 52525, member: 252"] Just nu mår jag för jävligt! Denna karusell började för fyra år sedan, inte för att leva i lyx utan för att klara månaden. Sedan blev det som för alla andra ,det bara rullade på. Fick löneutmätning 2013. Vi har kämpat så otroligt och betalat bort ca 100 000 kr på dom senaste åren. Inte tagit några nya lån, men då det är som värst så hamnar ju också dom stora lånen hos inkasso, med stora avbetalningar. Just detta håller på att knäcka en nu! Med semestertider då vi kommer att vara flera i huset i tre veckor. Med mat som ska handlas , aktiviteter o dyl så känns det bara hemskt. Då det ska vara den finaste, roligaste tiden att äntligen få hem dom nära och kära man har så har jag bara en stor, stor ångestklump i magen och kan inte sova på nätterna. Vad hemskt det är , och just nu mår jag som det var precis den tiden när man jagade smslån varje dag och natt. Tänk om man någonsin kan få känna sig glad och inte orolig för varje lön. Hur ska man fixa det den här månaden? Vilka ska man maila till och fråga om man kan få betala dubbelt nästa månad?.Varför hamnade vi här? Hur ska man få in mer inkomst? Ja frågorna är många. Vet att vi gjort det så bra som betalat bort 12 smslån och lite andra grejor , men just nu är vi ett läge som känns jättejobbigt igen. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur mår ni med dålig ekonomi? är så deppig.
Topp