Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hur lever ni som har fått skuldsanering?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KassaKon" data-source="post: 204152" data-attributes="member: 4491"><p>Jag har levt med skuldsanering i 4 år och tre månader. 9 månader kvar. De senaste åren har jag på mitt förbehåll avsett för två vuxna och ett skolbarn även försörjt ett vuxet barn, inkl boendekostnad. Ingen av oss förbrukar i närheten av konsumentverkets kalkyl. Snarare så att vi har totalt lika mycket att konsumera för på tre vuxna och ett barn som deras kalkyl säger för en vuxen. Mao det går!</p><p>Jag har flyttat två gånger (eller tre om man räknar flytt under inledande) och bytt jobb två (eller tre) gånger. Hade dubbelt boende och pendlingsresor i två år utan att ompröva för det (gick plus minus noll). Har omprövat en gång för att maken fick jobb och min lön ökade för mycket. Jag skulle inte räkna med att det går att ompröva för att man går från arbete till studier, däremot får man ju göra det om man fortsätter att betala enligt planen.</p><p>Jag reser en del i jobbet och det är kärvt att ligga ute med pengarna. Har lärt mig att i förväg räkna ut hur mycket pengar som krävs, åker kollektivt, bor på billigt hotell, äter så billigt som det går eller inte alls om det inte går att få förskott.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KassaKon, post: 204152, member: 4491"] Jag har levt med skuldsanering i 4 år och tre månader. 9 månader kvar. De senaste åren har jag på mitt förbehåll avsett för två vuxna och ett skolbarn även försörjt ett vuxet barn, inkl boendekostnad. Ingen av oss förbrukar i närheten av konsumentverkets kalkyl. Snarare så att vi har totalt lika mycket att konsumera för på tre vuxna och ett barn som deras kalkyl säger för en vuxen. Mao det går! Jag har flyttat två gånger (eller tre om man räknar flytt under inledande) och bytt jobb två (eller tre) gånger. Hade dubbelt boende och pendlingsresor i två år utan att ompröva för det (gick plus minus noll). Har omprövat en gång för att maken fick jobb och min lön ökade för mycket. Jag skulle inte räkna med att det går att ompröva för att man går från arbete till studier, däremot får man ju göra det om man fortsätter att betala enligt planen. Jag reser en del i jobbet och det är kärvt att ligga ute med pengarna. Har lärt mig att i förväg räkna ut hur mycket pengar som krävs, åker kollektivt, bor på billigt hotell, äter så billigt som det går eller inte alls om det inte går att få förskott. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hur lever ni som har fått skuldsanering?
Topp