Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Hur långt har ni kvar?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jappp" data-source="post: 55520"><p>Hej på dig...</p><p>Jag vägrade betala underhållsstöd pga att jag vägrades umgänget med barnet.</p><p>Orkade inte driva detta genom domstolen,mådde väldigt dåligt,började spela och karusellen var i gång.Under tiden hade lön utmätning i många omgångar och lyckades efter flera år återskapa kontakten med dottern.</p><p>När flickan började studera slutade min underhålls ansvar,kontaktade KFM och reglerade återstående skuld på 135 tussen.</p><p>Nu det känns väldigt kul att kunna unna mig ny bil,data,telefon...dem sakerna som jag inte prioriterade under väldigt lång period i mitt liv.</p><p>Bor i en bostadsrätt tillsammans med min sambo och för två veckor sedan gick till banken och slut betalade bostadsrätt lånet som vi hade kvar...Vilket känsla man får när man går in i banken och säger "jag vill slutbetala lånet som jag har hos er"...</p><p>Tack vore mina betalningsanmärkningar som jag har haft under många år kunde jag inte låna en jävla massa pengar som jag är tvungen att betala tillbaks.</p><p>Det känns riktigt skönt att kunna teckna mitt första telefon abonnemang i mitt namn(iphone 7 kommer nästa vecka).</p><p>Extra skönt när man slipper KFM brev i brevlådan.</p><p>Skönt som fan när man ringer till sambo mitt i veckan och säga "du,kolla upp på företaget om du kan vara ledigt nästa vecka att vi drar någonstans"...</p><p>Så kom ihåg att efter regnet kommer solen igen.Var säkert på detta!!!</p><p>Om man tar problemet på allvar,inser att det är inte lönsamt att leva på ett vis sätt då är man på fötterna väldigt snabbt igen.</p><p>Min sol(skuld fri) dök upp efter nästan tjugo år,hoppas och tror att du behöver inte vänta på din så länge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jappp, post: 55520"] Hej på dig... Jag vägrade betala underhållsstöd pga att jag vägrades umgänget med barnet. Orkade inte driva detta genom domstolen,mådde väldigt dåligt,började spela och karusellen var i gång.Under tiden hade lön utmätning i många omgångar och lyckades efter flera år återskapa kontakten med dottern. När flickan började studera slutade min underhålls ansvar,kontaktade KFM och reglerade återstående skuld på 135 tussen. Nu det känns väldigt kul att kunna unna mig ny bil,data,telefon...dem sakerna som jag inte prioriterade under väldigt lång period i mitt liv. Bor i en bostadsrätt tillsammans med min sambo och för två veckor sedan gick till banken och slut betalade bostadsrätt lånet som vi hade kvar...Vilket känsla man får när man går in i banken och säger "jag vill slutbetala lånet som jag har hos er"... Tack vore mina betalningsanmärkningar som jag har haft under många år kunde jag inte låna en jävla massa pengar som jag är tvungen att betala tillbaks. Det känns riktigt skönt att kunna teckna mitt första telefon abonnemang i mitt namn(iphone 7 kommer nästa vecka). Extra skönt när man slipper KFM brev i brevlådan. Skönt som fan när man ringer till sambo mitt i veckan och säga "du,kolla upp på företaget om du kan vara ledigt nästa vecka att vi drar någonstans"... Så kom ihåg att efter regnet kommer solen igen.Var säkert på detta!!! Om man tar problemet på allvar,inser att det är inte lönsamt att leva på ett vis sätt då är man på fötterna väldigt snabbt igen. Min sol(skuld fri) dök upp efter nästan tjugo år,hoppas och tror att du behöver inte vänta på din så länge. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Hur långt har ni kvar?
Topp