Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur lång tid tar det innan löneutmätning startar hos Kronofogden?

Är det någon här som fått utmätning den senaste tiden
Hur lång tid har ni fått vänta på utmätning
Läser att det kan ta 4-6 månader innan det kommer igång.
Tänkte om man hinner kanske betala så mycket som möjligt innan kfm börjar utreda. Tacksam för svar

Jag släppte mina lån i april/maj och igår kom papper att fylla i för att se om de kan utmäta min lön. Troligtvis dras det första gången i november då. Så 6-7 månader.

Oj tar det så länge tid. Det var ju bra för mig visserligen så hinner jag betala av själv men 6-7 månader . Helt otroligt

Jag släppte mina lån i april/maj och igår kom papper att fylla i för att se om de kan utmäta min lön. Troligtvis dras det första gången i november då. Så 6-7 månader.
Har du förhalat processen något för att vinna tid? Eller jobbar kfm så pass långsamt bara? Tänkte om du har något tips och trix för att dra ut på det hela..

Har du förhalat processen något för att vinna tid? Eller jobbar kfm så pass långsamt bara? Tänkte om du har något tips och trix för att dra ut på det hela..
Egentligen inte. Jag väntade tills påminnelse på delgivningarna kom. Då skrev jag på. Läst här inne att flera drar ut på det ännu längre men jag vågade inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp