Hej, som för många andra här är man i en tuff skuldsituation. Det var på väg att lätta upp efter att ha kämpat i många år, men då blev det separation där vi åkte på en stämning för dolt fel för huset som inte dolda fel-försäkringen täckte, och så var man tillbaka i samma jobbiga sits man varit i så många år. Jag ser dock ljus i tunneln om jag bara kan klara nästa månad, men då måste jag försöka trixa med pengar så gott jag kan.
Har 107.569 kr i kontokrediter, nästan maxad.
Privatlån 698.456 kronor.
Lumify 28.000 kr.
Credifi 12.000 kr.
UC-Score 3.9 - 2st förfrågningar, en går ut 17e juli.
Jag behöver betala en större summa pengar i skatt nästa månadsskifte.
Jag funderar därför på att låta mina privatlånsbetalningar denna och nästa månad förfalla för att betala dem med lön i augusti. Dock betala av Lumify och Credit för att kunna ta dem på nytt med samma summa i slutet av månaden.
Min fråga är - om jag ej betalar privatlånsbetalningarna den här månaden. Är det risk att Lumify/Credifi nekar att jag vill ha ut samma belopp som jag fått redan? Skött mina betalningar som jag ska hos dem.
Har 107.569 kr i kontokrediter, nästan maxad.
Privatlån 698.456 kronor.
Lumify 28.000 kr.
Credifi 12.000 kr.
UC-Score 3.9 - 2st förfrågningar, en går ut 17e juli.
Jag behöver betala en större summa pengar i skatt nästa månadsskifte.
Jag funderar därför på att låta mina privatlånsbetalningar denna och nästa månad förfalla för att betala dem med lön i augusti. Dock betala av Lumify och Credit för att kunna ta dem på nytt med samma summa i slutet av månaden.
Min fråga är - om jag ej betalar privatlånsbetalningarna den här månaden. Är det risk att Lumify/Credifi nekar att jag vill ha ut samma belopp som jag fått redan? Skött mina betalningar som jag ska hos dem.