Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Hur kan man ta ett sms/snabblån ?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bekymrad" data-source="post: 78279" data-attributes="member: 3366"><p>Behöver inte finnas ett spelmissbruk med i bilden. Själv har jag aldrig spelat bara vilja överleva. Alla lån jag tagit har gått till att överleva, aldrig levt något lyxliv. Skammen är så stor. Tog mig över flera år att erkänna att för mig själv att jag hade problem men då var skulden så stor att det tog mig över tio år att erkänna för någon annan, min man. Förstår att detta är svårt att förstå för någon utomstående, därav är detta forum ett stort stöd för många av oss och har i allafall hjälpt mig att inse, erkänna och bekänna. Detta har gett mig ett nytt liv med skuldsanering och ett ärligt liv. När inte ens man själv kan förstå så kan man inte begära att andra ska göra det. Detta är en del av våran ständiga kamp i processen att ta oss detta. Lära oss leva med skammen och utomståendes oförstående.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bekymrad, post: 78279, member: 3366"] Behöver inte finnas ett spelmissbruk med i bilden. Själv har jag aldrig spelat bara vilja överleva. Alla lån jag tagit har gått till att överleva, aldrig levt något lyxliv. Skammen är så stor. Tog mig över flera år att erkänna att för mig själv att jag hade problem men då var skulden så stor att det tog mig över tio år att erkänna för någon annan, min man. Förstår att detta är svårt att förstå för någon utomstående, därav är detta forum ett stort stöd för många av oss och har i allafall hjälpt mig att inse, erkänna och bekänna. Detta har gett mig ett nytt liv med skuldsanering och ett ärligt liv. När inte ens man själv kan förstå så kan man inte begära att andra ska göra det. Detta är en del av våran ständiga kamp i processen att ta oss detta. Lära oss leva med skammen och utomståendes oförstående. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Hur kan man ta ett sms/snabblån ?
Topp