Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Hur kan man ta ett sms/snabblån ?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="turnaround" data-source="post: 78195" data-attributes="member: 2305"><p>Man kan leva med små ekonomiska förutsättningar utan att vara i närheten av att kunna få skuldsanering. För ca 15 år sedan tills för tre-fyra år sedan fick jag kämpa varje månad för att få räkningarna att gå ihop som en följd av att jag dragit på med lån och krediter när jag varit arbetslös istället för att "be samhället om hjälp". För 15 år sedan fanns knapp sms-lån utan det var kreditkort jag skaffade, vilka kanske har lägre ränta, men är av sin natur mycket svårare att bli av med.</p><p></p><p>Jag har 5-10 gånger tagit sms-lån för att skjuta upp problemen en månad, men aldrig behövt ta ett annat lån för att täcka det första. Jag har också tagit ett större smslån då jag i samband med en flytt (till ett bättre betalt jobb i en främmande stad) fick ont om pengar i skarven mellan två jobb, men fick nästa månad dubbel lön istället så jag visste att det skulle ordna sig. Något "vettigt" lån var omöjligt då jag hade två anmärkningar på grund av sena betalningar till CSN (aldrig haft skuldsaldo).</p><p></p><p>Har man aldrig varit i den situationen kan jag förstå att det är svårt att leva sig in i den. Det är inget jag önskar min värsta fiende.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="turnaround, post: 78195, member: 2305"] Man kan leva med små ekonomiska förutsättningar utan att vara i närheten av att kunna få skuldsanering. För ca 15 år sedan tills för tre-fyra år sedan fick jag kämpa varje månad för att få räkningarna att gå ihop som en följd av att jag dragit på med lån och krediter när jag varit arbetslös istället för att "be samhället om hjälp". För 15 år sedan fanns knapp sms-lån utan det var kreditkort jag skaffade, vilka kanske har lägre ränta, men är av sin natur mycket svårare att bli av med. Jag har 5-10 gånger tagit sms-lån för att skjuta upp problemen en månad, men aldrig behövt ta ett annat lån för att täcka det första. Jag har också tagit ett större smslån då jag i samband med en flytt (till ett bättre betalt jobb i en främmande stad) fick ont om pengar i skarven mellan två jobb, men fick nästa månad dubbel lön istället så jag visste att det skulle ordna sig. Något "vettigt" lån var omöjligt då jag hade två anmärkningar på grund av sena betalningar till CSN (aldrig haft skuldsaldo). Har man aldrig varit i den situationen kan jag förstå att det är svårt att leva sig in i den. Det är inget jag önskar min värsta fiende. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Hur kan man ta ett sms/snabblån ?
Topp