Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan man acceptera 2 lån?

Hej jag ansökte 100k via lendo och valde BN men ej signerat det via lendo. Nu ringde jag remember som sa att min ansökan på 100k väntar på att bli accepterad men Lendo måste maila de. Hur kan jag på nåt sätt få de 100k också? Ser lendo att jag signerat med BN redan eller hur funkar det?

Nej, det går inte att acceptera 2 lån. Lendo och bankerna har kontakt.

Kan jag ringa lendo o säga att jag signerat med BN eller se de att jag ljuger då?

Får vänta till 13 maj o göra en ny ansökan då eftersom BN inte syns på ucn än o betyget är fortfarande 7%

Tror ja hinner ansöka innan ucn uppdateras veckan efter hoppas jag på

Men får remember del av den ansökan då? Kanske de inte ens får de då de gått mindre än 30 dagar? Eller får de det? :)

Men får remember del av den ansökan då? Kanske de inte ens får de då de gått mindre än 30 dagar? Eller får de det? :)
Jag _tror_ detta, svaren på denna fråga finns garanterat här i forumet.

Jag vet dock av erfarenhet att jag sökte Lendo och advisa samtidigt, samma dag iaf och fick erbjudande från samma bank (dock inte samma erbjudande). Kunde ju såklart inte acceptera de olika erbjudandena (??? stavning) samtidigt, men från Bank A och Bank B gick det bra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp