Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur hamnade du här?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dukemo" data-source="post: 243703" data-attributes="member: 5174"><p>Detta forumet har varit både djävulen och ängeln i mitt liv. Hade jag inte hittat hit från början hade jag troligen fortsatt med enbart privata lån från rika polare baserat på ursäkter men efter att ha hittat världen av sms-lån och nya ”erbjudanden” som dyker upp eskalerade mitt lånande när jag kunde göra det utan att någon visste om det så att säga.</p><p></p><p>Hade jag inte hittat hit? Jag hade nog haft närmare 100K i skulder istället för kring 300K för att skammen hade satt stopp. Hade jag inte hittat hit? Jag hade känt mig betydligt mer ensam i mitt spelmissbruk än vad jag gör i dagsläget, det hjälper att känna att man inte är ensam och det kommer jag alltid ha detta forum att tacka för eftersom det finns 0 skam och dömande här. Det är trots allt impulsiviteten och spelberoendet som satt mig i skiten, faktiska pengarna kvittar mer eller mindre.</p><p></p><p>Blir 25 år och trodde inte jag skulle sitta i den här skiten om du frågade mig för 5 år sedan. Sedan början av detta år har jag hittat en underbar kvinna som faktiskt är väldigt ekonomiskt framgångsrik och trots det inte tvekade en sekund när jag berättade för henne om mina skulder och gav henne en chans att lämna mig och hitta en ”bättre” man. Utan henne skulle jag inte palla skiten i dagsläget.</p><p></p><p>Mer eller mindre alla här på forumet inklusive jag har Samlingslån som stora räddningen sålänge vi lär oss hantera det problemet som satt oss där vi är från början. Det är en konstant psykisk kamp och sömnlösa nätter är standard när 90% av lönen går rakt till skulder. I september/oktober har jag bestämt att jag startar mitt nya liv när jag kan samla alla mina lån.</p><p></p><p>Kanske inte svaret på dina funderingar men en inblick i livet som skuldsatt. Skammen, stressen, ljugandet för sina vänner och dåliga självbilden är en del av vardagen men man lär sig att ge sig en klapp på axeln för sina små framsteg man gör. Jag är inte ensam och vissa har det betydligt värre, det vet jag.</p><p></p><p>Skenet bedrar har jag lärt mig. Jag talar och framför mig propert, går runt i designer kläder värda flera tusenlappar, applewatch på armen, dyra parfymer och ger bilden av en framgångsrik stabil ung man. Men som du läste av vad som finns bakom draperiet, skenet bedrar och vi är inte de som vissa i samhället tror att vi är de som är på tv5 i Lyxfällan för att vi åkt till Thailand på sms-lån och inte vet vad ränta är. Här är vi allt från unga i resturangbranchen till framgångsrika affärsmän i 50års åldern.</p><p></p><p>Ursäkta långt och rörigt inlägg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dukemo, post: 243703, member: 5174"] Detta forumet har varit både djävulen och ängeln i mitt liv. Hade jag inte hittat hit från början hade jag troligen fortsatt med enbart privata lån från rika polare baserat på ursäkter men efter att ha hittat världen av sms-lån och nya ”erbjudanden” som dyker upp eskalerade mitt lånande när jag kunde göra det utan att någon visste om det så att säga. Hade jag inte hittat hit? Jag hade nog haft närmare 100K i skulder istället för kring 300K för att skammen hade satt stopp. Hade jag inte hittat hit? Jag hade känt mig betydligt mer ensam i mitt spelmissbruk än vad jag gör i dagsläget, det hjälper att känna att man inte är ensam och det kommer jag alltid ha detta forum att tacka för eftersom det finns 0 skam och dömande här. Det är trots allt impulsiviteten och spelberoendet som satt mig i skiten, faktiska pengarna kvittar mer eller mindre. Blir 25 år och trodde inte jag skulle sitta i den här skiten om du frågade mig för 5 år sedan. Sedan början av detta år har jag hittat en underbar kvinna som faktiskt är väldigt ekonomiskt framgångsrik och trots det inte tvekade en sekund när jag berättade för henne om mina skulder och gav henne en chans att lämna mig och hitta en ”bättre” man. Utan henne skulle jag inte palla skiten i dagsläget. Mer eller mindre alla här på forumet inklusive jag har Samlingslån som stora räddningen sålänge vi lär oss hantera det problemet som satt oss där vi är från början. Det är en konstant psykisk kamp och sömnlösa nätter är standard när 90% av lönen går rakt till skulder. I september/oktober har jag bestämt att jag startar mitt nya liv när jag kan samla alla mina lån. Kanske inte svaret på dina funderingar men en inblick i livet som skuldsatt. Skammen, stressen, ljugandet för sina vänner och dåliga självbilden är en del av vardagen men man lär sig att ge sig en klapp på axeln för sina små framsteg man gör. Jag är inte ensam och vissa har det betydligt värre, det vet jag. Skenet bedrar har jag lärt mig. Jag talar och framför mig propert, går runt i designer kläder värda flera tusenlappar, applewatch på armen, dyra parfymer och ger bilden av en framgångsrik stabil ung man. Men som du läste av vad som finns bakom draperiet, skenet bedrar och vi är inte de som vissa i samhället tror att vi är de som är på tv5 i Lyxfällan för att vi åkt till Thailand på sms-lån och inte vet vad ränta är. Här är vi allt från unga i resturangbranchen till framgångsrika affärsmän i 50års åldern. Ursäkta långt och rörigt inlägg. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur hamnade du här?
Topp