Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur gör ni för att dölja allt?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bekymrad" data-source="post: 60217" data-attributes="member: 3366"><p>Kan skriva under på varenda ord du skrivit om hur man gjort för att dölja allt. Och jag inser precis som du vilken tid allt tagit, idag inser jag hur mycket tid jag helt plötsligt har. Jag jobbar natt så jag var alltid tvungen att gå upp väldigt tidigt för att hinna ta in posten. Hade så många spärrade nummer i telefonen att det inte går att räkna dom. Ständig koll på telefonen. Idag bryr jag mig ingenting, min man har full insyn men jag minns fortfarande känslan man fick om man råkat glömma stänga av ljudet och någon ringde. Körde då alltid med att det var telefonförsäljare. jag hatar den tiden och mår så himla dåligt när alla känslor och minnen kommer tillbaka. Fattar into hur jag tänkt, hur jag kunnat göra så här, det är inte jag alls. Det som gör mest ont är att jag sårat min man och utsatt mina barn för det här. </p><p>Idag hämtar jag fortfarande in posten men döljer inga brev, min man chockas över hur mycket post jag får och ändå är det inte ens hälften som första gången allt släpptes. Hade stora problem att hitta någonstans att gömma allt på vilket gjorde att jag slängde det mesta. </p><p>Är så ledsen för din skull att din man behandlar dig så illa, men jag tror att en dag kommer du bara veta hur du ska gå vidare. Se till att samla kraft och våga tro på dig själv, börja inte tro på det som sägs. Det handlar inte om att någon av oss är iq befriade som gjort så här, vi har varit desperata och haft viljan att lösa detta och i all den desperationen har vi blivit blinda och inte insett våra misstag. Kämpa på ❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bekymrad, post: 60217, member: 3366"] Kan skriva under på varenda ord du skrivit om hur man gjort för att dölja allt. Och jag inser precis som du vilken tid allt tagit, idag inser jag hur mycket tid jag helt plötsligt har. Jag jobbar natt så jag var alltid tvungen att gå upp väldigt tidigt för att hinna ta in posten. Hade så många spärrade nummer i telefonen att det inte går att räkna dom. Ständig koll på telefonen. Idag bryr jag mig ingenting, min man har full insyn men jag minns fortfarande känslan man fick om man råkat glömma stänga av ljudet och någon ringde. Körde då alltid med att det var telefonförsäljare. jag hatar den tiden och mår så himla dåligt när alla känslor och minnen kommer tillbaka. Fattar into hur jag tänkt, hur jag kunnat göra så här, det är inte jag alls. Det som gör mest ont är att jag sårat min man och utsatt mina barn för det här. Idag hämtar jag fortfarande in posten men döljer inga brev, min man chockas över hur mycket post jag får och ändå är det inte ens hälften som första gången allt släpptes. Hade stora problem att hitta någonstans att gömma allt på vilket gjorde att jag slängde det mesta. Är så ledsen för din skull att din man behandlar dig så illa, men jag tror att en dag kommer du bara veta hur du ska gå vidare. Se till att samla kraft och våga tro på dig själv, börja inte tro på det som sägs. Det handlar inte om att någon av oss är iq befriade som gjort så här, vi har varit desperata och haft viljan att lösa detta och i all den desperationen har vi blivit blinda och inte insett våra misstag. Kämpa på ❤️ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur gör ni för att dölja allt?
Topp