Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur gör man? 1,5m i blancolån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Strulpelle" data-source="post: 426038" data-attributes="member: 4208"><p>Är i liknande sits. Har lappat och lagat i över 10 år och bara satt mig djupare i skiten pga psykiskt mående och spelmissbruk.</p><p>Blev varslad från ett välbetalt arbete samtidigt som räntan sköt. Tjänar nu två tredjedelar av vad jag tidigare gjort, dvs den tredjedelen som gick till betalning av lånen försvann.</p><p>Har alltid varit supernoga med att alltid betala mina skulder. </p><p>Men nu är det kört, har kastat in handduken och går i möte varje vecka på spelberoende förening.</p><p>För min del har spelet alltid varit ett symptom på mitt mående, ett sätt att fly mitt normal tillstånd vilket är helt skevt. </p><p>Ska träffa en psykolog nästa vecka ang adhd utredning.</p><p>Har alltid skött arbete men min impulsivitet och konsekvenstänk är helt off och har alltid varit.</p><p>Har barn som är diagnostiserade och medicinerar för adhd.</p><p>Testade en dos för min sambo har alltid tjatat på mig och få mig att inse att jag är exakt likadan som barnen, dvs dysfunktionell på vissa sätt.</p><p>När jag provade barnens medicin så förstod jag hur livet kan vara, det var en ögonöppnare av rang. Samma dag som sambon sitter och gråter och jag lagt alla korten på bordet så har jag samtidigt den bästa mentala dagen i hela mitt liv, surrealistiskt.</p><p>Typiskt mig att skriva om mig själv istället för att svara på dina frågor, men vill bara nämna det att det är inte normalt att dra på sig dessa massiva skulderna som vi gör, ibland kan det vara något annat som ligger bakom.</p><p>Alkohol, Hazardspel, Droger, brudar, otrohet, ta det närmsta halmstrået trots att du lovat i förrgår, många fler än man tror har psykiska åkommer som inte passar in att ha 2024 med alla jävla telefoner och snabba fixar till höger och vänster.</p><p>Kasta in handduken, det har jag gjort och brevlådan är proppfull med betalningskrav men jag har aldrig kännt mig friare. Nu är det slutlånat. </p><p>Jag kommer enbart att leva för mina barn och inget annat. Leda dom in på rätt väg.</p><p>Sen skulle jag hemskt gärna bara vilja be resten av hur vårt samhälle är byggt med banker och skit som hänger ihop med spelbolag osv att dra långt åt helvete och tyvärr inse att jag är född i fel århundrade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Strulpelle, post: 426038, member: 4208"] Är i liknande sits. Har lappat och lagat i över 10 år och bara satt mig djupare i skiten pga psykiskt mående och spelmissbruk. Blev varslad från ett välbetalt arbete samtidigt som räntan sköt. Tjänar nu två tredjedelar av vad jag tidigare gjort, dvs den tredjedelen som gick till betalning av lånen försvann. Har alltid varit supernoga med att alltid betala mina skulder. Men nu är det kört, har kastat in handduken och går i möte varje vecka på spelberoende förening. För min del har spelet alltid varit ett symptom på mitt mående, ett sätt att fly mitt normal tillstånd vilket är helt skevt. Ska träffa en psykolog nästa vecka ang adhd utredning. Har alltid skött arbete men min impulsivitet och konsekvenstänk är helt off och har alltid varit. Har barn som är diagnostiserade och medicinerar för adhd. Testade en dos för min sambo har alltid tjatat på mig och få mig att inse att jag är exakt likadan som barnen, dvs dysfunktionell på vissa sätt. När jag provade barnens medicin så förstod jag hur livet kan vara, det var en ögonöppnare av rang. Samma dag som sambon sitter och gråter och jag lagt alla korten på bordet så har jag samtidigt den bästa mentala dagen i hela mitt liv, surrealistiskt. Typiskt mig att skriva om mig själv istället för att svara på dina frågor, men vill bara nämna det att det är inte normalt att dra på sig dessa massiva skulderna som vi gör, ibland kan det vara något annat som ligger bakom. Alkohol, Hazardspel, Droger, brudar, otrohet, ta det närmsta halmstrået trots att du lovat i förrgår, många fler än man tror har psykiska åkommer som inte passar in att ha 2024 med alla jävla telefoner och snabba fixar till höger och vänster. Kasta in handduken, det har jag gjort och brevlådan är proppfull med betalningskrav men jag har aldrig kännt mig friare. Nu är det slutlånat. Jag kommer enbart att leva för mina barn och inget annat. Leda dom in på rätt väg. Sen skulle jag hemskt gärna bara vilja be resten av hur vårt samhälle är byggt med banker och skit som hänger ihop med spelbolag osv att dra långt åt helvete och tyvärr inse att jag är född i fel århundrade. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur gör man? 1,5m i blancolån
Topp