Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur gör man? 1,5m i blancolån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gild" data-source="post: 425930" data-attributes="member: 11140"><p>Funderar, svårt när man är i detta läget. Har jag en normal lön ca 30000kr netto så är de på kronan jag kan betala lån hyra pch räkningar vilket jag kämpat med att inte ha, utan jobbat över och grejjat så mkt jag kunnat. Även jämkning så haft någon krona mer. Så ingen övertid inget över typ. Övertid och jämkning, jömkning på blanco vet man ju inte hur de blir med det i framtiden, har gått till mat bensin osv. Även klarat mig pga av att har framförhållning och konstgjord andning med nåt kredit kort. Har jag lyckats ha nån krona över har jag betalat in månaden efter på ett lån så de blir något lättare den månaden.</p><p>Har ca 1,5 i blanco hos fyra långivare.</p><p>Så ca 30000kr ut med telefon nån försäkring och hyra. Klarar man vända den skutan själv? Har sökt skuldsanering om ifall att de går. Är som sagt inte hos kf elr inkasso.</p><p>Har stenkoll på min ekonomi fast den är katastrofal. Skulderna har jag själv skapat men varit ensam familjeförsörjare med barn i många år. Nu sitter man och känner sig låst med skuld och skam. Har väll krigarviljan men frågan är om de är för mkt man dragit på sig. </p><p>Tacksam för tips vad man ska göra och hur man ska tänka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gild, post: 425930, member: 11140"] Funderar, svårt när man är i detta läget. Har jag en normal lön ca 30000kr netto så är de på kronan jag kan betala lån hyra pch räkningar vilket jag kämpat med att inte ha, utan jobbat över och grejjat så mkt jag kunnat. Även jämkning så haft någon krona mer. Så ingen övertid inget över typ. Övertid och jämkning, jömkning på blanco vet man ju inte hur de blir med det i framtiden, har gått till mat bensin osv. Även klarat mig pga av att har framförhållning och konstgjord andning med nåt kredit kort. Har jag lyckats ha nån krona över har jag betalat in månaden efter på ett lån så de blir något lättare den månaden. Har ca 1,5 i blanco hos fyra långivare. Så ca 30000kr ut med telefon nån försäkring och hyra. Klarar man vända den skutan själv? Har sökt skuldsanering om ifall att de går. Är som sagt inte hos kf elr inkasso. Har stenkoll på min ekonomi fast den är katastrofal. Skulderna har jag själv skapat men varit ensam familjeförsörjare med barn i många år. Nu sitter man och känner sig låst med skuld och skam. Har väll krigarviljan men frågan är om de är för mkt man dragit på sig. Tacksam för tips vad man ska göra och hur man ska tänka. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur gör man? 1,5m i blancolån
Topp