Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
Hur funkar kreditbetyget?????
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverreTheMan" data-source="post: 236055"><p>Jag har varit förbannad på detta väldigt länge.</p><p>Att bankerna har olika höga krav kan jag köpa - hade det varit en "ärlig" verksamhet UC sysslade med så hade en score hos dem på 4 betytt just 4. </p><p></p><p>Då är givetvis helt okej om en bank som kräver 0,1 i score för att bevilja lån nekar.</p><p>Nu lockas man in i fällan på ett riktigt falskt vis. Det är som att köpa triss. </p><p></p><p>UC tar 600kr per år för denna skittjänst - och vi hoppas på att dom ska hjälpa och inte själpa. </p><p>Nej, det är så förjävla fult att det kliar i knogarna.</p><p>Hade varit kul att driva detta som ett bedrägariärende - jag har haft MinUC i 3-4år och känner mig på riktigt grundluran.</p><p></p><p>Skalan är mellan 0,1 - 100. Hur fan kan 4,1 vara mindre bra? </p><p>De utnyttjar inte en skala på 0,1-100 på ett rimligt vis i huvudtaget.</p><p>Låter som jag läste spelbetyg i någon gammal Nintendo-tidning på början på 90-talet - högsta betyget var 100, alla spel som fick under 90 brydde man sig inte om.</p><p></p><p>En skala där minst 80% betyder "du är körd oavsett" är en jävligt dålig skala.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverreTheMan, post: 236055"] Jag har varit förbannad på detta väldigt länge. Att bankerna har olika höga krav kan jag köpa - hade det varit en "ärlig" verksamhet UC sysslade med så hade en score hos dem på 4 betytt just 4. Då är givetvis helt okej om en bank som kräver 0,1 i score för att bevilja lån nekar. Nu lockas man in i fällan på ett riktigt falskt vis. Det är som att köpa triss. UC tar 600kr per år för denna skittjänst - och vi hoppas på att dom ska hjälpa och inte själpa. Nej, det är så förjävla fult att det kliar i knogarna. Hade varit kul att driva detta som ett bedrägariärende - jag har haft MinUC i 3-4år och känner mig på riktigt grundluran. Skalan är mellan 0,1 - 100. Hur fan kan 4,1 vara mindre bra? De utnyttjar inte en skala på 0,1-100 på ett rimligt vis i huvudtaget. Låter som jag läste spelbetyg i någon gammal Nintendo-tidning på början på 90-talet - högsta betyget var 100, alla spel som fick under 90 brydde man sig inte om. En skala där minst 80% betyder "du är körd oavsett" är en jävligt dålig skala. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
Hur funkar kreditbetyget?????
Topp