Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur fungerar utbetalning och kompletteringar vid Nordax samlingslån?

har blivit beviljad att samla lån hos nordax via sambla, sökte 300 000 blev erbjuden 350 000
Har skrivit under skuldebrevet , står att det granskas av en handläggare sen utbetalning efter det? Är det några kompletteringar man måste skicka in? Vill helst inte göra kontoveriering, hur funkar det hos nordax?
mvh

har blivit beviljad att samla lån hos nordax via sambla, sökte 300 000 blev erbjuden 350 000
Har skrivit under skuldebrevet , står att det granskas av en handläggare sen utbetalning efter det? Är det några kompletteringar man måste skicka in? Vill helst inte göra kontoveriering, hur funkar det hos nordax?
mvh
Jag har läst att dom tar Upplysning både från UC och ”Bisnode” men jag vet inget om Kreditz..

mvh
Vad hade du för förutsättningar om man får fråga?

Var beredd på skyhög ränta.

Min fru tog ett lån där på 300 000. Vi betalar av på tio år. Räntan är 4100-4200 kr i månaden och amortering 150-200 kr i månaden.

mvh
Ruth heter jag och jag jobbar som handläggare på trygga låneförmedling. Banken gjorden en förhandsbedömning när dom valde att erbjuda dig lånet och när du tackat ja granskar banken sedan din ansökan och stämmer av att alla uppgifter stämmer tex lönen osv, därefter får du lånet utbetalt. Så länge alla uppgifter stämmer borde det inte vara något problem :)

Hmmm ...dyrt lån har där också

Snart måste privatlån sänka sina absurda räntor ..annars kan folk inte betala av ...vi kommer att se nästa år

Var beredd på skyhög ränta.

Min fru tog ett lån där på 300 000. Vi betalar av på tio år. Räntan är 4100-4200 kr i månaden och amortering 150-200 kr i månaden.

Snart måste privatlån sänka sina absurda räntor ..annars kan folk inte betala av ...vi kommer att se nästa år
också viktigt att omförhandla lånen en gång i halvåret för att säkerställa att man får den räntan man har rätt till. Hjälper privatpersoner varje dag att sänka sina räntor genom lönejämförelse och det är galet hur många som ovetandes betalar ockerräntor

Hmmm tycker jag betalar ockerränta på Nordaxlån m m

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp