Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur berättar jag för sambon?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flingan" data-source="post: 346100" data-attributes="member: 7622"><p>Jag tycker att det låter klokt att du funderar på att berätta för henne. </p><p></p><p>En annan tanke jag har, är att du nog skulle må bra av att söka hjälp. Även om ditt missbruk inte är aktivt just nu, så är det fortfarande ett spelmissbruk som inte försvinner av sig självt. </p><p>Där du behöver få hjälp med att gå till roten med problemet, samt hur du ska hantera det hela framöver när suget uppstår. </p><p>Du verkar söka spänning i livet, spelandet och sedan resandet tyder på det. Att vara i ett nytt förhållande är även det spännande. </p><p>Vilket gör att risken finns att du kommer börja spela, den dagen vardagen varit vardag för länge, eller något händer som inte är positivt spännande. </p><p></p><p>Jag tror att du behöver vara öppen mot din flickvän. Att du visar på att du inte vill investera i en ny bil, eller nytt boende nu. Utan istället vill lägga pengar på att betala av skulder, visar ändå på att du vill handla förnuftigt. </p><p>Jag tror att hon skulle bli mer sårad om du går med på allt detta, planerar en massa saker och sedan inte har råd att betala. </p><p></p><p>Tror aldrig det finns ett bra tillfälle för en sådan här sak. Utan det gäller att dra av plåstret så snart som möjligt!</p><p>Du är trots allt inte helt körd, du har möjlighet att rätta till din ekonomi. </p><p>Kanske kan hon rent av vara ett stöd i det hela. Eftersom hon verkar ha koll på pengar, kanske hon kan komma med värdefulla råd och tips som kan hjälpa dig att snabbare bli av med skulderna. </p><p></p><p>Önskar dig all lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flingan, post: 346100, member: 7622"] Jag tycker att det låter klokt att du funderar på att berätta för henne. En annan tanke jag har, är att du nog skulle må bra av att söka hjälp. Även om ditt missbruk inte är aktivt just nu, så är det fortfarande ett spelmissbruk som inte försvinner av sig självt. Där du behöver få hjälp med att gå till roten med problemet, samt hur du ska hantera det hela framöver när suget uppstår. Du verkar söka spänning i livet, spelandet och sedan resandet tyder på det. Att vara i ett nytt förhållande är även det spännande. Vilket gör att risken finns att du kommer börja spela, den dagen vardagen varit vardag för länge, eller något händer som inte är positivt spännande. Jag tror att du behöver vara öppen mot din flickvän. Att du visar på att du inte vill investera i en ny bil, eller nytt boende nu. Utan istället vill lägga pengar på att betala av skulder, visar ändå på att du vill handla förnuftigt. Jag tror att hon skulle bli mer sårad om du går med på allt detta, planerar en massa saker och sedan inte har råd att betala. Tror aldrig det finns ett bra tillfälle för en sådan här sak. Utan det gäller att dra av plåstret så snart som möjligt! Du är trots allt inte helt körd, du har möjlighet att rätta till din ekonomi. Kanske kan hon rent av vara ett stöd i det hela. Eftersom hon verkar ha koll på pengar, kanske hon kan komma med värdefulla råd och tips som kan hjälpa dig att snabbare bli av med skulderna. Önskar dig all lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur berättar jag för sambon?
Topp