Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur ändrar man sitt sätt att hantera pengar i grunden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 219683" data-attributes="member: 3402"><p>Jag brukar tänka att jag måste sänka min standard. Vilket kändes otänkbart i början, men efter ett tag så var det inte alls farligt.</p><p></p><p>Allt från matlådor ibland, till att äta frukost hemma, ta gratis kaffe på jobbet istället för köpa på espresso house, köper bara kläder när jag behöver och helst på rea, byter ut vissa märken. Ex köpte alltid en juice som hette tropicana för 40kr förpackningen typ. Men sen tänkte jag skitsamma, kör bravo eller multivitamindryck för halva priset när jag handlar, istället för att ha kylen laddad med 8 celsius så köper jag 4 pk för 5kr styck och 4 celsius. Är man ute och äter ta burgaren istället för oxfilén. Nu kan jag nästan inget om smink, men ta det märket som kostar halva priset men fått bra recensioner.</p><p></p><p>När det kommer till shopping är jag raka motsatsen. Hatar att köpa på mig saker jag inte behöver och gillar inte saker som står och dammar. Allt som du kanske behöver eller kanske ska ha kvar kommer du aldrig behöva.</p><p></p><p>Många bäckar små gör en å. Få in ett mindset där du tänker att jag ska sänka min standard. Jag lever för dyrt i förhållande till min inkomst. Det kommer inte påverka din livskvalitet markant i negativ bemärkelse.</p><p></p><p>Sen tummar jag ju inte på allt. Utan några saker har man som man prioriterar kvalitet på. Men man ska inte alltid unna sig och skämma bort sig själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 219683, member: 3402"] Jag brukar tänka att jag måste sänka min standard. Vilket kändes otänkbart i början, men efter ett tag så var det inte alls farligt. Allt från matlådor ibland, till att äta frukost hemma, ta gratis kaffe på jobbet istället för köpa på espresso house, köper bara kläder när jag behöver och helst på rea, byter ut vissa märken. Ex köpte alltid en juice som hette tropicana för 40kr förpackningen typ. Men sen tänkte jag skitsamma, kör bravo eller multivitamindryck för halva priset när jag handlar, istället för att ha kylen laddad med 8 celsius så köper jag 4 pk för 5kr styck och 4 celsius. Är man ute och äter ta burgaren istället för oxfilén. Nu kan jag nästan inget om smink, men ta det märket som kostar halva priset men fått bra recensioner. När det kommer till shopping är jag raka motsatsen. Hatar att köpa på mig saker jag inte behöver och gillar inte saker som står och dammar. Allt som du kanske behöver eller kanske ska ha kvar kommer du aldrig behöva. Många bäckar små gör en å. Få in ett mindset där du tänker att jag ska sänka min standard. Jag lever för dyrt i förhållande till min inkomst. Det kommer inte påverka din livskvalitet markant i negativ bemärkelse. Sen tummar jag ju inte på allt. Utan några saker har man som man prioriterar kvalitet på. Men man ska inte alltid unna sig och skämma bort sig själv. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur ändrar man sitt sätt att hantera pengar i grunden?
Topp