Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hjälp och tips för att rädda ekonomin.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jessica87" data-source="post: 357758" data-attributes="member: 7820"><p>Att acceptera att jag är på väg till Kronofogden är svårt. Att acceptera att det nog inte finns någon annan väg än att släppa ALLA skulder är ännu svårare. Närmre 600000:- kommer det då att handla om. Och ett 20tal aktörer. Hur länge kommer jag att behöva leva på läneutmätning? Kommer jag att vara aktuell för skuldsanering? Många av lånen har hög ränta.</p><p>Jag är rädd. Rädd för att jag nu har förlorat kontrollen och ekonomiskt blir jag inte fri på många år. Hur många år? </p><p></p><p>Det kommer välla in papper. Det kommer jag inte ifrån. Och jag kommer troligen göra ett försök att gå upp i arbetstid framöver då jag idag bara jobbar 80%, för att öka chansen att betala av mina skulder alternativt beviljas skuldsanering längre fram. </p><p>Hur lång tid bör jag vänta från den dag jag slutat låna och spela problematiskt, innan jag ansöker om skuldsanering? Jag vet att man kan ansöka närsom, men för att ha en rimlig chans? </p><p></p><p>Som jag säkert nämnt innan så har jag varken hus, bil eller annat av direkt värld, men jag har en fast lön så att det blir löneutmätning är liksom helt säkert.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jessica87, post: 357758, member: 7820"] Att acceptera att jag är på väg till Kronofogden är svårt. Att acceptera att det nog inte finns någon annan väg än att släppa ALLA skulder är ännu svårare. Närmre 600000:- kommer det då att handla om. Och ett 20tal aktörer. Hur länge kommer jag att behöva leva på läneutmätning? Kommer jag att vara aktuell för skuldsanering? Många av lånen har hög ränta. Jag är rädd. Rädd för att jag nu har förlorat kontrollen och ekonomiskt blir jag inte fri på många år. Hur många år? Det kommer välla in papper. Det kommer jag inte ifrån. Och jag kommer troligen göra ett försök att gå upp i arbetstid framöver då jag idag bara jobbar 80%, för att öka chansen att betala av mina skulder alternativt beviljas skuldsanering längre fram. Hur lång tid bör jag vänta från den dag jag slutat låna och spela problematiskt, innan jag ansöker om skuldsanering? Jag vet att man kan ansöka närsom, men för att ha en rimlig chans? Som jag säkert nämnt innan så har jag varken hus, bil eller annat av direkt värld, men jag har en fast lön så att det blir löneutmätning är liksom helt säkert. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hjälp och tips för att rädda ekonomin.
Topp