Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Hjälp mig, har för många lån!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jägob Lögoinen" data-source="post: 422128" data-attributes="member: 4905"><p>Ok då är jag med.</p><p>Inte så konstigt tyvärr att ingen vill/kan ställa upp.</p><p>Men som sagt, räkna på dina fasta utgifter i månaden samt utgifter i övrigt och hur mycket som går åt till diverse aktör. Jag tror som sagt att ett samlingslån i nuläget är kört för dig så du får närma dig problemet från en annan ände.</p><p></p><p>Du måste börja iallafall med utgifterna. Sen behöver du tänka om det finns något lån du kan förhandla dig till en avbetalningsplan hos, ackord eller fryst ränta som jag nämnde ovan.</p><p>Skuldsanering är nog ingenting i ditt fall, dessutom svårt att få till.</p><p>Vet du redan nu på ett ungefär vad du har över efter att ha betalt allting för månaden, eller har du ingenting kvar alls kanske?</p><p>Men ta inga fler lån iallafall. Innebär bara högre räntor och mer på axlarna.</p><p>Kan du extra amortera på något lån på något sätt? Sälja av någonting? Panta någonting?</p><p>Smartast är att antingen satsa på att extra amortera på det lånet som har högst ränta och/eller det lånet som har det minsta beloppet (lättast att lösa ut sig från).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jägob Lögoinen, post: 422128, member: 4905"] Ok då är jag med. Inte så konstigt tyvärr att ingen vill/kan ställa upp. Men som sagt, räkna på dina fasta utgifter i månaden samt utgifter i övrigt och hur mycket som går åt till diverse aktör. Jag tror som sagt att ett samlingslån i nuläget är kört för dig så du får närma dig problemet från en annan ände. Du måste börja iallafall med utgifterna. Sen behöver du tänka om det finns något lån du kan förhandla dig till en avbetalningsplan hos, ackord eller fryst ränta som jag nämnde ovan. Skuldsanering är nog ingenting i ditt fall, dessutom svårt att få till. Vet du redan nu på ett ungefär vad du har över efter att ha betalt allting för månaden, eller har du ingenting kvar alls kanske? Men ta inga fler lån iallafall. Innebär bara högre räntor och mer på axlarna. Kan du extra amortera på något lån på något sätt? Sälja av någonting? Panta någonting? Smartast är att antingen satsa på att extra amortera på det lånet som har högst ränta och/eller det lånet som har det minsta beloppet (lättast att lösa ut sig från). [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Hjälp mig, har för många lån!
Topp