Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp mig - ekonomin körd i botten
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anam" data-source="post: 197937" data-attributes="member: 5364"><p>Kan berätta lite ur min synvinkel när jag träffade min man. Jag hade skulder när vi träffades som jag var ärlig med redan från start, berättade hur mycket och vad de kom ifrån. Det jag var ovetandes om var fasaden han hade målat upp. Han sa att vi skulle lösa all min skit tillsammans och att han skulle hjälpa mig! </p><p></p><p>Det ja fick veta månader nästintill 1 år efter var alla hans egna skulder, han hade gömt bananlådor med oöppnad post sedan (då) 3-4 år tillbaka!! Jag blev förkrossad och kände direkt att mitt eget liv gick i botten, vi skulle ju fixa de här tillsammans. Jag blev djupt besviken på att han dolt de för mig. Hade jag vetat direkt hade vi kunnat kommit på fötter fortare.</p><p></p><p>Men vi satt oss tillsammans och gick igenom alla papper, skrev ner allt och veckorna spenderades med att ringa runt, fixa avbetalningsplaner och allt där till. Eftersom vi båda är av dålig kreditvärdighet fanns inte möjligheten med samlingslån. Idag har vi en anteckningsbok för alla våra skulder. Där vi varje månad vid ny räkning skriver ner totalsumman som är kvar (för att kunna se skulden minska varje månad). Samtidigt är de skrivna i en prioritetsordning på vilken skuld vi ska betala av i första hand. </p><p></p><p>Vi liksom många andra, kämpar varje månad. Men idag har vi kontroll på situationen, vi har pengar över varje månad trots skulder. Mina anmärkningar har dessutom försvunnit och vi är på rätt väg. </p><p>De viktigaste är att ha en öppen dialog, var ärliga mot varandra. Man är inte en sämre människa pga skulder. </p><p>Jag förstår hans besvikelse, som han förmodligen kommer uppleva! Men de är ”bara” pengar! </p><p>Du kommer fixa det här, precis som vi andra ❤️❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anam, post: 197937, member: 5364"] Kan berätta lite ur min synvinkel när jag träffade min man. Jag hade skulder när vi träffades som jag var ärlig med redan från start, berättade hur mycket och vad de kom ifrån. Det jag var ovetandes om var fasaden han hade målat upp. Han sa att vi skulle lösa all min skit tillsammans och att han skulle hjälpa mig! Det ja fick veta månader nästintill 1 år efter var alla hans egna skulder, han hade gömt bananlådor med oöppnad post sedan (då) 3-4 år tillbaka!! Jag blev förkrossad och kände direkt att mitt eget liv gick i botten, vi skulle ju fixa de här tillsammans. Jag blev djupt besviken på att han dolt de för mig. Hade jag vetat direkt hade vi kunnat kommit på fötter fortare. Men vi satt oss tillsammans och gick igenom alla papper, skrev ner allt och veckorna spenderades med att ringa runt, fixa avbetalningsplaner och allt där till. Eftersom vi båda är av dålig kreditvärdighet fanns inte möjligheten med samlingslån. Idag har vi en anteckningsbok för alla våra skulder. Där vi varje månad vid ny räkning skriver ner totalsumman som är kvar (för att kunna se skulden minska varje månad). Samtidigt är de skrivna i en prioritetsordning på vilken skuld vi ska betala av i första hand. Vi liksom många andra, kämpar varje månad. Men idag har vi kontroll på situationen, vi har pengar över varje månad trots skulder. Mina anmärkningar har dessutom försvunnit och vi är på rätt väg. De viktigaste är att ha en öppen dialog, var ärliga mot varandra. Man är inte en sämre människa pga skulder. Jag förstår hans besvikelse, som han förmodligen kommer uppleva! Men de är ”bara” pengar! Du kommer fixa det här, precis som vi andra ❤️❤️ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp mig - ekonomin körd i botten
Topp