Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp mig - ekonomin körd i botten
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Titti det" data-source="post: 194037" data-attributes="member: 5326"><p>Jag är nu i kris! Har läst på detta forum i många år men aldrig varit medlem. Men nu är min ekonomi helt körd i botten. Jag inser att jag måste berätta för min sambo hur illa det är. Han kommer med all säkerhet att lämna mig. Vi har barn och hus ihop. Lever ett bra liv men jag har dövat ångest genom shopping och fin yta, kläder, inredning och ja allt. Är 35 år och har ett ok jobb , min sambo har ett rätt välbetalt jobb inom just ekonomi och han har stenkoll på sin ekonomi och brukar att håna folk som är med i lyxfällan. Han kan inte förstå hur man kan vara så dum. Men jag är ännu värre. Har lånat för att betala lån under många år men nu tog det stopp. Inte ens <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1" target="_blank">vivus</a> vill låna ut till mig. Har sådan ångest och vet inre vad jag ska göra. Aldrig varit sen med en ända inbetalning på något lån men nu är det kört. Har alla lån man kan ha. Skuldsanering är inget alternativ då huset säkert måste säljas då, finns ett övervärde på cirka 1-1.5 miljon på det. Vad ska jag göra? Hur kunde det bli såhär? Är så ledsen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Titti det, post: 194037, member: 5326"] Jag är nu i kris! Har läst på detta forum i många år men aldrig varit medlem. Men nu är min ekonomi helt körd i botten. Jag inser att jag måste berätta för min sambo hur illa det är. Han kommer med all säkerhet att lämna mig. Vi har barn och hus ihop. Lever ett bra liv men jag har dövat ångest genom shopping och fin yta, kläder, inredning och ja allt. Är 35 år och har ett ok jobb , min sambo har ett rätt välbetalt jobb inom just ekonomi och han har stenkoll på sin ekonomi och brukar att håna folk som är med i lyxfällan. Han kan inte förstå hur man kan vara så dum. Men jag är ännu värre. Har lånat för att betala lån under många år men nu tog det stopp. Inte ens [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1"]vivus[/URL] vill låna ut till mig. Har sådan ångest och vet inre vad jag ska göra. Aldrig varit sen med en ända inbetalning på något lån men nu är det kört. Har alla lån man kan ha. Skuldsanering är inget alternativ då huset säkert måste säljas då, finns ett övervärde på cirka 1-1.5 miljon på det. Vad ska jag göra? Hur kunde det bli såhär? Är så ledsen [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp mig - ekonomin körd i botten
Topp