Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Hjälp med livet? Inkassoskulder
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MittlivärKAOS" data-source="post: 453026" data-attributes="member: 12847"><p>Jag är en kvinna på 39 år som har hamnat SÅ snett med ekonomin. Allt började med att jag i 19 års åldern började handla på kredit, sen har det spårat ur. Samlingslån , sms lån , hela karusellen. Fått hjälp flera gånger men kommer tillbaka och ställer till det. Har aldrig spelat utan handlar enbart om konsumtion samt på senare år rädda ekonomin. Nu är flera lån hos inkasso och jag kan inte betala.</p><p></p><p>Har man och barn samt hus. Mannen hjälpte mig för 7 år sen och ja. Nu är jag där igen. Skäms så otroligt och är så enormt skamfull. Ingen skulle tro detta om mig. Ingen. </p><p></p><p>Kan inte söka om skuldsanering på grund av huset. Så vad ska jag göra? Måste berätta för mannen och mina föräldrar och se om de kan hjälpa mig, men inser att jag också måste ha hjälp med detta. Är det vårdcentralen då? Jag har problem med att ta tag i jobbiga saker och skjuter på det vilket också ställt till det.</p><p></p><p>som skuldsatt är man på samhällets botten känner jag. Ingen som inte är i denna sits själv kan förstå hur fruktansvärt det är.</p><p>Jag är väl medveten om att jag har mig själv att skylla men mår så dåligt att livet börjar kännas så meningslöst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MittlivärKAOS, post: 453026, member: 12847"] Jag är en kvinna på 39 år som har hamnat SÅ snett med ekonomin. Allt började med att jag i 19 års åldern började handla på kredit, sen har det spårat ur. Samlingslån , sms lån , hela karusellen. Fått hjälp flera gånger men kommer tillbaka och ställer till det. Har aldrig spelat utan handlar enbart om konsumtion samt på senare år rädda ekonomin. Nu är flera lån hos inkasso och jag kan inte betala. Har man och barn samt hus. Mannen hjälpte mig för 7 år sen och ja. Nu är jag där igen. Skäms så otroligt och är så enormt skamfull. Ingen skulle tro detta om mig. Ingen. Kan inte söka om skuldsanering på grund av huset. Så vad ska jag göra? Måste berätta för mannen och mina föräldrar och se om de kan hjälpa mig, men inser att jag också måste ha hjälp med detta. Är det vårdcentralen då? Jag har problem med att ta tag i jobbiga saker och skjuter på det vilket också ställt till det. som skuldsatt är man på samhällets botten känner jag. Ingen som inte är i denna sits själv kan förstå hur fruktansvärt det är. Jag är väl medveten om att jag har mig själv att skylla men mår så dåligt att livet börjar kännas så meningslöst. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Hjälp med livet? Inkassoskulder
Topp