Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp med IPhone..

Heej!

Jag har en ny Iphone eller ja den är 1 år nu. jag kopierade över allt från min gamla till den nya så nu finns ju samma information/bilder i båda telefonerna.. allt finns även på icloud. Om jag nollställer den gamla raderas allt på min nya då också? Känns ju dumt att ha en bra telefon hemma som bara ligger för att jag inte vågar nollställa den.
Help :)

Nu har jag inte Iphone men då jag bytt telefon, nu senast från Samsung S22 Ultra till S24 Ultra så har jag fört över allt till nya o sen fabriksåterställt den gamla (lämnade in den som "pant"). Ingenting raderas på nya telefonen.

Nix, ingenting raderas från den nya :) har bytt iPhone många gånger!

Det ska inte vara några problem det raderas endast från den mobilen du nollställer. Poängen med Icloud är att det ska sparas där som ett moln oberoende av vad du raderar på din enhet.

Tack alla :) jag är bara så nojig för jag är extremt oteknisk och har 28000 bilder på min telefon som jag inte vill bli av med.. trots att jag betalar för icloud lagring så är jag så nojig.

Tack alla :) jag är bara så nojig för jag är extremt oteknisk och har 28000 bilder på min telefon som jag inte vill bli av med.. trots att jag betalar för icloud lagring så är jag så nojig.
Nu kallar jag inte dig dum. Dock nämnde du att du är extremt oteknisk kan rekommendera dig akta dig för en bluff som är tillgänglig för tillfället handlar just om Icloud. Där de hotar att allt lär raderas från ens icloud ifall man inte loggar in på den syftet med att få nån att logga in på den är att sedan få ditt lösenord till icloud. Ibland kan man vara stressad och inte lägga märkte till det då sidan ser i princip identisk ut. Bara en heads up

Nu kallar jag inte dig dum. Dock nämnde du att du är extremt oteknisk kan rekommendera dig akta dig för en bluff som är tillgänglig för tillfället handlar just om Icloud. Där de hotar att allt lär raderas från ens icloud ifall man inte loggar in på den syftet med att få nån att logga in på den är att sedan få ditt lösenord till icloud. Ibland kan man vara stressad och inte lägga märkte till det då sidan ser i princip identisk ut. Bara en heads up
Tack snälla!! Nä du kallar mig inte dum det var i all välmening och det uppskattas :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp