Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med överblick

Jag är lite nojjig över min situation. Hur illa är den?
157 000 utnyttjad kredit
Inkomst 634 000
Underskott 40 000

Jag har en del sparat också, ungefär 70k

Är situationen ok? Behöver en second opinion, har ingen att diskutera med tyvärr.

Om du skummar igenom forumet så inser du att det är 0% illa.

Skämt åsido. Många härinne inklusive mig själv är hårt skuldsatta så går kanske inte att jämföra. Men du har en bra lön. Detta innebär ju att du med dina sparade pengar skulle kunna bli helt skuldfri på nolltid. Vi pratar månader. Säger jag dock utan att egentligen veta nåt om dina utgifter.

Jag har en del utgifter. Jag vill inte försöka vara bättre än någon annan. Jag har överkonsumptions problem tyvärr.
Jag har ingen att prata med, därför blir jag lite orolig. Och här verkar det finnas bra människor

Jag har 3 FF, varav 1 i jan och en idag

Det finns helt fantastiska människor här ska jag säga.
Alltså dina förutsättningar är ju bra ändå just nu.

Köper du prylar eller? Känns det som ett beroende? Har nåt hänt eller vet du varför du överkonsumerar?

Det finns helt fantastiska människor här ska jag säga.
Alltså dina förutsättningar är ju bra ändå just nu.

Köper du prylar eller? Känns det som ett beroende? Har nåt hänt eller vet du varför du överkonsumerar?
Ja, jag är orolig och köpa saker gör att det känns bättre...
Är dock under behandling, men lätt att få återfall

Om du skummar igenom forumet så inser du att det är 0% illa.

Skämt åsido. Många härinne inklusive mig själv är hårt skuldsatta så går kanske inte att jämföra. Men du har en bra lön. Detta innebär ju att du med dina sparade pengar skulle kunna bli helt skuldfri på nolltid. Vi pratar månader. Säger jag dock utan att egentligen veta nåt om dina utgifter.
Sedan har jag naturligtvis bolån också. Stockholmsbolån...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp