Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Hjälp! Mängder med småskulder & spelmissbruk
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svenkmannen23" data-source="post: 455857" data-attributes="member: 13047"><p>Halloj,</p><p></p><p>Efter några månader av läsning i detta forum, har de nu blivit dags för min egna första tråd.</p><p></p><p>Under förra året (slut under hösten) fastnade jag i ett spelmissbruk. Detta ledde ju såklart till en fasansfullt massa skit lån. Jag har nu nått den punkt där de inte går att hålla sig över ytan mer. Mina lån ser ut enligt följande:</p><p></p><p>Långivare (Total skuld/månadskostnad)</p><p>-Nortmill (49722 / 1836)</p><p>-Ferratum (32133 / 1536)</p><p>-Smspengar (24656 / 1289)</p><p>-Loanstep (21211 / 854)</p><p>-Cashbuddy (44229 / 1319)</p><p>-Goodcash (28235 / 894)</p><p>-Binly (15949 / 4495)</p><p>-Lumify (5951 / 1766)</p><p>-Credifi (14551 / 4439) </p><p> +klarna & Qliro</p><p></p><p>(254 627 / 18 383)</p><p></p><p>Från höstas till nu har jag kämpat med att försöka få till UCbetyget som idag är på 14. Jag har 9 förfrågningar (8 äldre än 6 månader). Min inkomst för 2023 var på 208 000. Medans min nya inkomst är på 385 000. Mina lån som syns på UC är <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9089" target="_blank">Northmill</a> krediten på 50k + <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9020" target="_blank">goodcash</a> på 28. Har heller inga anmärkningar.</p><p></p><p>min inkomst är på 33 000kr innan skatt. Har en hyra idag på 10 000kr som jag delar på med min sambo.</p><p></p><p>Jag var för 2 veckor sedan i kontakt med collector om ett samlingslån på att. Där jag på UCn beviljades men sedan gjordes en Kreditz och då fick jag avslag. De sa att de var på grund av att min Kalp inte gick ihop. Antar de var för jag hela tiden behövt ta nya lån för att överleva varje månad.</p><p></p><p>Jag måste släcka dem riktiga skit krediterna (Lumify, Binly & Credifi) iaf, annars kommer inte detta gå…. Men helst av allt hade jag velat ha ett samlingslån på hela beloppet och då kunnat se ljuset i tunneln….</p><p></p><p>Hur kan jag göra för att lösa detta? Finns det banker som fortfarande lånar ut utan att man behöver verifiera med kreditz? Tänker mot att istället använda lönespecifikationer samt lösenkrav på krediterna då.</p><p></p><p>uppskattar all typ av hjälp, jag måste bara ta mig ur detta….</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svenkmannen23, post: 455857, member: 13047"] Halloj, Efter några månader av läsning i detta forum, har de nu blivit dags för min egna första tråd. Under förra året (slut under hösten) fastnade jag i ett spelmissbruk. Detta ledde ju såklart till en fasansfullt massa skit lån. Jag har nu nått den punkt där de inte går att hålla sig över ytan mer. Mina lån ser ut enligt följande: Långivare (Total skuld/månadskostnad) -Nortmill (49722 / 1836) -Ferratum (32133 / 1536) -Smspengar (24656 / 1289) -Loanstep (21211 / 854) -Cashbuddy (44229 / 1319) -Goodcash (28235 / 894) -Binly (15949 / 4495) -Lumify (5951 / 1766) -Credifi (14551 / 4439) +klarna & Qliro (254 627 / 18 383) Från höstas till nu har jag kämpat med att försöka få till UCbetyget som idag är på 14. Jag har 9 förfrågningar (8 äldre än 6 månader). Min inkomst för 2023 var på 208 000. Medans min nya inkomst är på 385 000. Mina lån som syns på UC är [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9089"]Northmill[/URL] krediten på 50k + [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9020"]goodcash[/URL] på 28. Har heller inga anmärkningar. min inkomst är på 33 000kr innan skatt. Har en hyra idag på 10 000kr som jag delar på med min sambo. Jag var för 2 veckor sedan i kontakt med collector om ett samlingslån på att. Där jag på UCn beviljades men sedan gjordes en Kreditz och då fick jag avslag. De sa att de var på grund av att min Kalp inte gick ihop. Antar de var för jag hela tiden behövt ta nya lån för att överleva varje månad. Jag måste släcka dem riktiga skit krediterna (Lumify, Binly & Credifi) iaf, annars kommer inte detta gå…. Men helst av allt hade jag velat ha ett samlingslån på hela beloppet och då kunnat se ljuset i tunneln…. Hur kan jag göra för att lösa detta? Finns det banker som fortfarande lånar ut utan att man behöver verifiera med kreditz? Tänker mot att istället använda lönespecifikationer samt lösenkrav på krediterna då. uppskattar all typ av hjälp, jag måste bara ta mig ur detta…. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Hjälp! Mängder med småskulder & spelmissbruk
Topp