Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Går ej att amortera av klarna delbetalning?

Hej,

Jag får in en liten större summa pengar pga extra jobb. Jag ska slänga allt detta in på en delbetalning jag har på Klarna, däremot kommer den inte kunna täcka hela skulden på 21k. Men problemet är att det inte går att bara betala in extra?! Går det alltså inte amortera av en del av delbetalning på klarna utan att man måste betala in hela beloppet? Låter ju helt absurt.

Det enda som går att göra (verkar det som) är att betala månad för månad, men då betalar jag ju för räntan och amorterar knappt? Är det bättre att lägga in detta på ett sparkonto och spara ihop tills jag når slutsumman? Vad gör jag?

Jo, det går. Skriv i chatten så får du inbetalningsuppgifter till varje enskilt köp

Eller bara tryck på köpet och välj hur du vill betala

Har betalat snabbare takt på Klarna många gånger tidigare.

Är skulden på 10.000 och minsta att betala på 1000 på fakturan så går det bra att skicka in vilket belopp som helst mellan 1000 och 10.000.

Så vill du betala 4500 på samma ocr så gör det.

Det registreras korrekt

Har betalat snabbare takt på Klarna många gånger tidigare.

Är skulden på 10.000 och minsta att betala på 1000 på fakturan så går det bra att skicka in vilket belopp som helst mellan 1000 och 10.000.

Så vill du betala 4500 på samma ocr så gör det.

Det registreras korrekt
Okej! Tack! Då gör jag manuellt nästa betalning då.
En fråga, blev månadskostnaden mindre för dig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp