Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Förhandla eller fortsätta löneutmätning

Behöver expert hjälp. Efter många år i våld i nära relation, psykiskt och ekonomiskt främst hamnat i stora skulder. Eftervåldet har främst bestått av ekonomiskt våld där barnens folkbokföringsadress är hos pappan. De har bott hos mig men jag har fått betala underhållsstöd till honom. Fk och Skv har gjort sina utredningar och i senaste dom i förvaltningsrätten visade att ord står mot ord. Skv har egentligen inte gjort något för att utreda folkbokföringsadress på barnen. Det finns inget mer jag kan göra. Nu har jag utmätning på en relativt hög lön.
Funderar på skuldsanering. Har också läst på Om uppgörelse med fordringsägare, sänka ränta skriva av en del av lånen osv.Allt för att de ska dra tillbaka från Kf, är det ens möjligt? Jag kan lika gärna betala direkt till dem en massa år. Är det någon här som har koll? Skuldsanering- ja jag kan söka men jag vill ju helst kunna lösa de här själv. Har någon av fått nedskrivna lån när det gått så här långt?

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp