Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp eller inputt!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NinaN" data-source="post: 99528" data-attributes="member: 4137"><p>Vet din förälder om detta? Har du någon i din närhet som du kan komma överens med om att hen tar ett lån som du betalar? Om du lyckats få ner dessa lån så mycket tänker jag att du skulle kunna lösa det med hjälp... Du kommer säkert få tillbaka på skatten i april och kan då betala tillbaka mer... Jag antar att du inte har höga boendekostnader då du bor hemma. Om dina föräldrar inte vet så tycker jag att du ska prata med dem om detta. Låt dem ta över din ekonomi. Bättre än KFM anyday. Som Terry säger. 110 000 kr är inte jättesumma. Det finns andra alternativ. Extrajobb, vad som helst liksom... </p><p></p><p>När fick du anmärkning om misskött kredit? Tänk att du liksom inte ska behöva ta lån och krediter under en längre period. Bit ihop bo med förälder. Jag är över 30 och bor med min förälder. Ingen vet varför jag har bara sagt att jag inte vill vara själv det är tråkigt. Jag har dessutom varit sjuk två gånger. Hamnat efter på många sätt. Så folk frågar sällan. Men bry dig inte. Bara bit ihop.</p><p></p><p>Jag släppte allt till min syster. Hon har tagit ett lån, min bankdosa och hela min ekonomi. Om ett år är min UC helt ren och "fin" och jag tar ett eget lån och löser ut systern. Hon tar min lön när den kommer. Betalar på lånet plus extra, betalar min telefonräkning, lägger undan sparande och överför en summa till mig. Jag har haft problem med spel så enda sättet att inte spela är att hon kan, när hon vill, gå in och kolla. Och min syster är den sista jag vill såra. Verkligen sista jag vill såra.</p><p></p><p>KFM är verkligen sämsta alternativet för dig. Om du har någon som skulle kunna hjälpa dig, prata med personen. </p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NinaN, post: 99528, member: 4137"] Vet din förälder om detta? Har du någon i din närhet som du kan komma överens med om att hen tar ett lån som du betalar? Om du lyckats få ner dessa lån så mycket tänker jag att du skulle kunna lösa det med hjälp... Du kommer säkert få tillbaka på skatten i april och kan då betala tillbaka mer... Jag antar att du inte har höga boendekostnader då du bor hemma. Om dina föräldrar inte vet så tycker jag att du ska prata med dem om detta. Låt dem ta över din ekonomi. Bättre än KFM anyday. Som Terry säger. 110 000 kr är inte jättesumma. Det finns andra alternativ. Extrajobb, vad som helst liksom... När fick du anmärkning om misskött kredit? Tänk att du liksom inte ska behöva ta lån och krediter under en längre period. Bit ihop bo med förälder. Jag är över 30 och bor med min förälder. Ingen vet varför jag har bara sagt att jag inte vill vara själv det är tråkigt. Jag har dessutom varit sjuk två gånger. Hamnat efter på många sätt. Så folk frågar sällan. Men bry dig inte. Bara bit ihop. Jag släppte allt till min syster. Hon har tagit ett lån, min bankdosa och hela min ekonomi. Om ett år är min UC helt ren och "fin" och jag tar ett eget lån och löser ut systern. Hon tar min lön när den kommer. Betalar på lånet plus extra, betalar min telefonräkning, lägger undan sparande och överför en summa till mig. Jag har haft problem med spel så enda sättet att inte spela är att hon kan, när hon vill, gå in och kolla. Och min syster är den sista jag vill såra. Verkligen sista jag vill såra. KFM är verkligen sämsta alternativet för dig. Om du har någon som skulle kunna hjälpa dig, prata med personen. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp eller inputt!
Topp