Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp, bedrägeri, spelmissbruk.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="midsummer" data-source="post: 154216" data-attributes="member: 4807"><p>Kan bara tala för mig själv men jag hade alla SMS-lån som fanns att tillgå. Brände mig själv först, sedan mina föräldrar.</p><p></p><p>Sen blev det en ond cirkel. Det börjar ju kanske med att du är skyldig en privatperson 2.000 och han tjatar på sina pengar. Då lurar du en ny person på 4.000 och betalar tillbaka den första men då har du 2000 kvar och är skyldig 4000.</p><p>Sen försöker du spela ihop 2000 till från de 2000 men det misslyckas och nu är din skuld 4000. Frågar du inte någon anhörig om hjälp och du inga lån kan få så är det kört, speciellt om du redan tagit förskott på lönen eller så.</p><p>Då lurar du kanske en ny på 5000 och har 1000 kvar. Sen försöker du spela ihop 5000 från 1000. Det går åt skogen och då är skulden 5000. Då lurar du 2 nya på 2000 och 3000 för att köpa dig tid.</p><p>Så här håller man på. Det är värre än ett heltidsjobb och du ska sitta och maila med alla som undrar varför du inte skickat, du ska förklara och fördröja samtidigt som du ska lägga upp nya annonser och få folk att förskottsbetala.</p><p></p><p>Men det är historia nu och jag har gått vidare sedan många år.</p><p>Jag ville bara bidra till TS som var orolig över fängelse. Det kommer han inte få om han bara är ärlig med polisen och tingsrätten. </p><p></p><p>Jag hade också tagit kontakt med någon anhörig som kan hjälpa till för det är jobbigt att gå igenom sånt här ensam. Kanske kan du tom få hjälp att få fram dessa 60.000 om du bara frågar. Var inte för feg för att vara ärlig. Det var jag och det tog mig många år att lära mig att ärlighet alltid är bäst i längden. </p><p></p><p>Hejdå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="midsummer, post: 154216, member: 4807"] Kan bara tala för mig själv men jag hade alla SMS-lån som fanns att tillgå. Brände mig själv först, sedan mina föräldrar. Sen blev det en ond cirkel. Det börjar ju kanske med att du är skyldig en privatperson 2.000 och han tjatar på sina pengar. Då lurar du en ny person på 4.000 och betalar tillbaka den första men då har du 2000 kvar och är skyldig 4000. Sen försöker du spela ihop 2000 till från de 2000 men det misslyckas och nu är din skuld 4000. Frågar du inte någon anhörig om hjälp och du inga lån kan få så är det kört, speciellt om du redan tagit förskott på lönen eller så. Då lurar du kanske en ny på 5000 och har 1000 kvar. Sen försöker du spela ihop 5000 från 1000. Det går åt skogen och då är skulden 5000. Då lurar du 2 nya på 2000 och 3000 för att köpa dig tid. Så här håller man på. Det är värre än ett heltidsjobb och du ska sitta och maila med alla som undrar varför du inte skickat, du ska förklara och fördröja samtidigt som du ska lägga upp nya annonser och få folk att förskottsbetala. Men det är historia nu och jag har gått vidare sedan många år. Jag ville bara bidra till TS som var orolig över fängelse. Det kommer han inte få om han bara är ärlig med polisen och tingsrätten. Jag hade också tagit kontakt med någon anhörig som kan hjälpa till för det är jobbigt att gå igenom sånt här ensam. Kanske kan du tom få hjälp att få fram dessa 60.000 om du bara frågar. Var inte för feg för att vara ärlig. Det var jag och det tog mig många år att lära mig att ärlighet alltid är bäst i längden. Hejdå. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp, bedrägeri, spelmissbruk.
Topp