Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp, bedrägeri, spelmissbruk.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="midsummer" data-source="post: 154215" data-attributes="member: 4807"><p>Utan vård, ingen förbättring. </p><p></p><p>Nu ska jag inte försvara Catrin men att någon blir lurad på 500-1.000kr förstör ingens liv. Det är stor skillnad på om man lurar många på små belopp. Det skadar oftast ingen. Man blir arg och ledsen över att inte kunna lita på folk men de värsta bedragarna tycker jag är dessa som är sol och vårare och som tar sig in hos 80-90 åringar, snor deras kort och lurar äldre människor som inte kan försvara sig själva. Det finns fall där människor blivit av med flera hundra tusentals kronor och hela livsbesparingar. </p><p>Jag förstår inte hur man kan ha hjärta att göra något sånt hur djupt i skiten man än är. </p><p></p><p>Jag har lurat folk för många år sen, ja men sakerna jag sålde var mer nischat på folk som redan har pengar. Det är inga grejer man köper om man är fattig. </p><p>Tanken var aldrig att lura folk, utan mer låna men sen grävde man ner sig för djupt och fick svårt att ta sig ur det. Tillslut fick man lura folk för att betala tillbaka annat folk och köpa sig tid. </p><p>Men jag betalade alltid tillbaka folk väldigt snabbt. Något Catrin vägrar att göra vilket är äckligt när hon reser och har sig trots den historiken hon har. Sedan att hon dessutom flashar med det i sociala medier är ännu sjukare. Har hon en dödslängtan eller är hon så kåt på att försöka bli känd på sociala medier och få in pengar den vägen och bli rik? Då tror jag hon har större chans att åka ner till Monaco och böja sig på knä för någon rik 70 åring.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="midsummer, post: 154215, member: 4807"] Utan vård, ingen förbättring. Nu ska jag inte försvara Catrin men att någon blir lurad på 500-1.000kr förstör ingens liv. Det är stor skillnad på om man lurar många på små belopp. Det skadar oftast ingen. Man blir arg och ledsen över att inte kunna lita på folk men de värsta bedragarna tycker jag är dessa som är sol och vårare och som tar sig in hos 80-90 åringar, snor deras kort och lurar äldre människor som inte kan försvara sig själva. Det finns fall där människor blivit av med flera hundra tusentals kronor och hela livsbesparingar. Jag förstår inte hur man kan ha hjärta att göra något sånt hur djupt i skiten man än är. Jag har lurat folk för många år sen, ja men sakerna jag sålde var mer nischat på folk som redan har pengar. Det är inga grejer man köper om man är fattig. Tanken var aldrig att lura folk, utan mer låna men sen grävde man ner sig för djupt och fick svårt att ta sig ur det. Tillslut fick man lura folk för att betala tillbaka annat folk och köpa sig tid. Men jag betalade alltid tillbaka folk väldigt snabbt. Något Catrin vägrar att göra vilket är äckligt när hon reser och har sig trots den historiken hon har. Sedan att hon dessutom flashar med det i sociala medier är ännu sjukare. Har hon en dödslängtan eller är hon så kåt på att försöka bli känd på sociala medier och få in pengar den vägen och bli rik? Då tror jag hon har större chans att åka ner till Monaco och böja sig på knä för någon rik 70 åring. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hjälp, bedrägeri, spelmissbruk.
Topp