Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp att tänka

Jag har ju en sketen ekonomisk situation som många här. Jag försöker rikta blicken framåt och planera för ett samlingslån.
Vilka är lättast att få hos?
Vilket betyg och hur många är ok/gräns?

Verkar som att Bank Norweigan är enklast att få hos. Jag är i samma sits och ska också satsa på att samla lån snart. Vill vänta ut några förfrågningar och helst låta mitt uc betyg sjunka en aning först. Jag tror jag ska prova Lendo först och går inte det vägen så vänder jag mig till BN alternativt Remember.

Verkar som att Bank Norweigan är enklast att få hos. Jag är i samma sits och ska också satsa på att samla lån snart. Vill vänta ut några förfrågningar och helst låta mitt uc betyg sjunka en aning först. Jag tror jag ska prova Lendo först och går inte det vägen så vänder jag mig till BN alternativt Remember.
Har också förstått det av forumet. Undrar bara hur långt ner man måste i betyg och ff. Blir av med 6 ff nästa vecka.

Hur många ff har du efter att du blivit av med 6 ff? Hoppas att ditt kreditbetyg kan påverkas av det positivt.
12 tror jag så än kan jag inte söka. Blir av med ytterligare ff under maj/juni/juli. Tänker om man vågar söka i augusti. Jag vet inte hur bra kreditbetyg man behöver ha för ex norwegian.

12 tror jag så än kan jag inte söka. Blir av med ytterligare ff under maj/juni/juli. Tänker om man vågar söka i augusti. Jag vet inte hur bra kreditbetyg man behöver ha för ex norwegian.
Nej jag är också osäker, är ju många faktorer som spelar in. Uc betyg, ff, inkomst, underskott, tidigare lån & krediter. Jag har 4,1 i betyg och vill inte chansa.

Antar iaf att om man samlar lån så blir chanserna större.

Om man har ok betyg men exempelvis 10 ff funkar det eller måste ff ner också?

Om man har ok betyg men exempelvis 10 ff funkar det eller måste ff ner också?
Det beror nog på hur okej kreditbetyget är. Min man hade 1.2 men 14 förfrågningar. Han fick flera erbjudanden via Lendo, de flesta med krav på att lösa andra lån.

Jag hade ca 14 i betyg och ca 20 ffr när jag fick beviljat 225000 hos bank norwegian. Ock så med krav på att lösa andra lån.

Hur ser ditt betyg ut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp