Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

HJÄLP!! Ska jag ompröva eller vad gör jag?? (Skuldsanering)

Jag fattar ingenting alltså.

Om en borgenär kollar betalplanen så ser dom lön 35.000 (eller vad det är) så tjänar jag det dubbla?

Klart dom kommer ompröva då...

Men samtidigt säger handläggaren att jag inte ska ompröva och att allt stämmer.

Dessutom om jag omprövar blir det konstigt för man kan välja att jag ska betala mer - eller mindre. Inget av det stämmer heller.

Jag tror att jag hade sett till att spara det svaret från handläggaren bara. Du har uppmärksammat att något ser konstigt ut men dom säger att allt stämmer så, då borde en omprövning från borgenär inte vara någon fara. Särskilt inte om det belopp du faktiskt tjänar stämmer.

Lät som rimligt svar

Lät som rimligt svar

Ja det tycker jag också. Det finns ju dessutom ingen grund för omprövan för antingen vill jag betala mer - eller mindre.

Här vill jag ingenting utav det :D

Lite på samma ämne.

Enligt KFM har jag netto en lön på 38 775 och det stämmer hyfsat - brutto årsinkomst har jag väl ca 700.000 +

Men jag hade ju en slutlön ifrån mitt gamla jobb på ca 250 000 ytterligare (brutto) alltså totalt 1.000.000 i årslön.

Men det omprövad jag - och fick betala ca 150K i juli i somras. Helt enligt konstens alla regler.

Men borgenärerna när dom tar en UC på mig i år / nästa år lär ju haja till. Kommer dom då se att jag har oprövat eller kommer dom på vinst och förlust ompröva innan KFM kommer meddela dom?

Hur bra koll har dom?

Lite på samma ämne.

Enligt KFM har jag netto en lön på 38 775 och det stämmer hyfsat - brutto årsinkomst har jag väl ca 700.000 +

Men jag hade ju en slutlön ifrån mitt gamla jobb på ca 250 000 ytterligare (brutto) alltså totalt 1.000.000 i årslön.

Men det omprövad jag - och fick betala ca 150K i juli i somras. Helt enligt konstens alla regler.

Men borgenärerna när dom tar en UC på mig i år / nästa år lär ju haja till. Kommer dom då se att jag har oprövat eller kommer dom på vinst och förlust ompröva innan KFM kommer meddela dom?

Hur bra koll har dom?

Dom får ju kopior av alla beslut så dom bör veta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp