Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

HjÄlp mig, behöver finans råd

Alltså jag vet inte vad jag ska göra.. Jag och min sambo har tillsammans skulder på ca 100 000 kr.. Lite hos kfm och resten hos inkasso och tre lån hos cash2you & cashbuddy (skitlån)

Jag får ut ungefär 11000 i månaden och min sambo pluggar och får 9000 från csn, vi har ungefär 2000 kr kvar i månaden efter alla räkningar..

Sökte lån hos freedom finance på 100000 med en borgensman som har bra inkomst o inga betalningsanmärkningar, gick inte igenom såklart..

Jag är 21 år gammal och känner redan att livet är värdelöst då jag aldrig har några pengar hur jävla mycket jag än jobbar..

Någon som har nåt bra tips på hur jag ska lösa min situation? SNÄLLA

ända att göra är att kontakta alla ni har lån hos och försöka få ner månadskostnaden på varje lån ytterligare och förklara situationen.tex lägga lån på längre tid.stoppa räntorna och betala bara på lånen.
de sk skitlånen och inkasso lär nog bli svåra att omförhandla.sen hur långt hos kfm har ärendena gått?har de precis kommit in eller har de gått till utslag?om de gett anm så kommer det bli svårt få lån.
det verkar som ni har svårt få lån redan pga bankerna nekade med borgensman.var det verkligen borgen och inte medsökande?

det ni kan göra är söka lån hos sveadirekt.MEN läs noga deras lån för de har olika lån.de med anm ,sen vanligt lån.sen skuldfinansiering.och det lånet skulle kunna vara något för er att prova.det är dock olika lång handläggningstid.jag fick vänta 4 månader andra här tog det bara 1 mån,hadde både kfm inkasso m.m kunde ha fått lånet men behövde borgen över 200000.50000 kan man få som ensam över det borgen eller annan säkerhet.

men om du har en person som fortfarande kan gå iborgen för dig så kommer de antagligen godkänna dig.spelar ingen roll heller om du har ärenden hos kfm inkasso m.m.man kan bli beviljad.ja sen om de ser att både du och borgenären klarar utgifternam.m

sista steget eller något att börja med nu är få in mer pengar öka inkomsterna med extra arbete.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp