Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hemsk situation - Hjälp med vägledning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 98099" data-attributes="member: 3225"><p>Att ta nya smslån för att betala gamla lån håller inte i längden.</p><p></p><p>Ring alla du har lån hos och fråga om du kan förlänga betalningstiden, speciellt smslånen som är 4000 kr x 3 går kanske att förlänga på 6 eller 9 månader.</p><p></p><p>Be om betalningsfrimånad hos alla som kan tänka sig att bevilja det.</p><p></p><p>Har du lån som kommer att hamna hos Inkasso... lugn, ring Inkassobolagen och be om avbetalningsplaner och be om att få betala så lågt belopp som möjligt i början med löfte att höja lite gran efter 6 månader (sen kan du säga att det fortf inte finns utrymme i din ekonomi att höja beloppet).</p><p></p><p>Skulle ngt hamna kos Kfm och du får delgivningskvitto, skriv inte på, invänta påminnelsen så köper du dig lite tid.</p><p></p><p>Men du måste prioritera att betala bort lån hos Kfm så att du inte får anmärkning. gör en lista med: "Dessa lån får absolut inte hamna hos Kfm" och ha stenkoll på den listan.</p><p></p><p>Jag har två stora lån hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044" target="_blank">Svea</a> och Intrum som jag vet att skickas dem till Kfm så måste jag betala 30 000 kr för varje lån och det kan aldrig gå, så hellre att jag släpper ett lån på 5000 kr som jag med lite trix skulle kunna hinna betala tillbaka utan att det blir anmärkning. </p><p></p><p>Det är jätteviktigt att du RINGER personligen och inte bara mejlar. Det är skillnad. JAg anser att man får bättre hjälp om man ringer. Var envis!!!! </p><p></p><p>Har du möjlighet att skaffa ett extrajobb så gör det! </p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 98099, member: 3225"] Att ta nya smslån för att betala gamla lån håller inte i längden. Ring alla du har lån hos och fråga om du kan förlänga betalningstiden, speciellt smslånen som är 4000 kr x 3 går kanske att förlänga på 6 eller 9 månader. Be om betalningsfrimånad hos alla som kan tänka sig att bevilja det. Har du lån som kommer att hamna hos Inkasso... lugn, ring Inkassobolagen och be om avbetalningsplaner och be om att få betala så lågt belopp som möjligt i början med löfte att höja lite gran efter 6 månader (sen kan du säga att det fortf inte finns utrymme i din ekonomi att höja beloppet). Skulle ngt hamna kos Kfm och du får delgivningskvitto, skriv inte på, invänta påminnelsen så köper du dig lite tid. Men du måste prioritera att betala bort lån hos Kfm så att du inte får anmärkning. gör en lista med: "Dessa lån får absolut inte hamna hos Kfm" och ha stenkoll på den listan. Jag har två stora lån hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044"]Svea[/URL] och Intrum som jag vet att skickas dem till Kfm så måste jag betala 30 000 kr för varje lån och det kan aldrig gå, så hellre att jag släpper ett lån på 5000 kr som jag med lite trix skulle kunna hinna betala tillbaka utan att det blir anmärkning. Det är jätteviktigt att du RINGER personligen och inte bara mejlar. Det är skillnad. JAg anser att man får bättre hjälp om man ringer. Var envis!!!! Har du möjlighet att skaffa ett extrajobb så gör det! Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Hemsk situation - Hjälp med vägledning
Topp