Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Har släppt allt och nu trillar KFM in
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cecilia" data-source="post: 359972" data-attributes="member: 6464"><p>Tack jag menade att jag tyvärr inte har någon närstående att prata med, men pmar dig gärna. Du är en stor inspiration och ditt inlägg är så bra och tänkvärt. </p><p>Vi måste få falla ner och ta oss upp, vi måste låta saker ta tid och hitta vårt sätt att bli av med skulderna och ditt sätt, är så jag vill jobba, om det så tar 10 år så har jag mer frihet än om jag hamnar hos kfm, och sen lärde faktiskt covid mig en sak, vi vet så enormt lite om framtiden, så om detta funkar om tre år eller fem år den vägen jag väljer att gå, vad vet jag nu ? Vi behöver bli mycket bättre på att leva i nuet, jag tar en vecka i taget och det funkar för mig. Du borde bli samtalsterapeut och du skulle bli en väldigt bra sådan, du kan lyssna du är förstående och framförallt inte dömande och det är något vi måste sluta vara, vi förlorar så mycket på det, ingen är vinnare på det. </p><p>Själv så insåg jag att den bästa samtalsterapin är att tänka att jag lever i nuet och denna månad gick jag plus och jag ska inte sluta leva pga detta och att det får ta tid, sen att maken tycker det ska gå fort då får han tycka det. </p><p>Jag pmar dig och tack för dina fantastiska inlägg och all pepp, du är fantastisk ! Du visar att man bryter ihop ibland sen reser man sig och kämpar vidare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cecilia, post: 359972, member: 6464"] Tack jag menade att jag tyvärr inte har någon närstående att prata med, men pmar dig gärna. Du är en stor inspiration och ditt inlägg är så bra och tänkvärt. Vi måste få falla ner och ta oss upp, vi måste låta saker ta tid och hitta vårt sätt att bli av med skulderna och ditt sätt, är så jag vill jobba, om det så tar 10 år så har jag mer frihet än om jag hamnar hos kfm, och sen lärde faktiskt covid mig en sak, vi vet så enormt lite om framtiden, så om detta funkar om tre år eller fem år den vägen jag väljer att gå, vad vet jag nu ? Vi behöver bli mycket bättre på att leva i nuet, jag tar en vecka i taget och det funkar för mig. Du borde bli samtalsterapeut och du skulle bli en väldigt bra sådan, du kan lyssna du är förstående och framförallt inte dömande och det är något vi måste sluta vara, vi förlorar så mycket på det, ingen är vinnare på det. Själv så insåg jag att den bästa samtalsterapin är att tänka att jag lever i nuet och denna månad gick jag plus och jag ska inte sluta leva pga detta och att det får ta tid, sen att maken tycker det ska gå fort då får han tycka det. Jag pmar dig och tack för dina fantastiska inlägg och all pepp, du är fantastisk ! Du visar att man bryter ihop ibland sen reser man sig och kämpar vidare. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Har släppt allt och nu trillar KFM in
Topp