Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Har släppt allt och nu trillar KFM in
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hatarallt" data-source="post: 327968" data-attributes="member: 6734"><p>Hej,</p><p></p><p>Har haft ett grovt spelberoende och tagit flera lån för att spela samt betala av mina räkningar i snart 2 år men totalt 6 år av spelande. Jag vaknade upp för tre månader sedan och orkade inte längre... Jag har sambo som jag kommer att göra slut med efter 7 år då jag inte tänker låta hen vara i ett förhållande där varken barn eller köp av bostad i framtiden existerar, tänker heller inte be hen involvera sig i ämnet och ekonomi då jag bryr mig om hen alldeles för mycket. Har någon erfarenhet av detta? berättade ni anledning eller bara avslutade för "hens eget bästa"?</p><p></p><p>KFM har börjar trilla in nu och jag vet ärlig talat inte om jag ska låta det ske eller ta mitt liv... Jag har frågor men vet inte vart jag kan vända mig och vara anonym utan att ha en rejäl skam.</p><p></p><p>Hade uppskattat all form av råd då jag inte är påläst inom KFM och vad som händer.</p><p></p><p></p><p>Mina lån sträcker sig runt 600,000kr vilket många kanske inte anser vara omöjligt, men efter allt mitt kämpande och försök om att förbättra mig så har jag bara gett upp.</p><p></p><p>Får ut ca 22,000kr varje månad </p><p></p><p>Jag har inget av värde i min lägenhet, kan inte ta hjälp av någon i mitt liv.</p><p></p><p>hjälp</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hatarallt, post: 327968, member: 6734"] Hej, Har haft ett grovt spelberoende och tagit flera lån för att spela samt betala av mina räkningar i snart 2 år men totalt 6 år av spelande. Jag vaknade upp för tre månader sedan och orkade inte längre... Jag har sambo som jag kommer att göra slut med efter 7 år då jag inte tänker låta hen vara i ett förhållande där varken barn eller köp av bostad i framtiden existerar, tänker heller inte be hen involvera sig i ämnet och ekonomi då jag bryr mig om hen alldeles för mycket. Har någon erfarenhet av detta? berättade ni anledning eller bara avslutade för "hens eget bästa"? KFM har börjar trilla in nu och jag vet ärlig talat inte om jag ska låta det ske eller ta mitt liv... Jag har frågor men vet inte vart jag kan vända mig och vara anonym utan att ha en rejäl skam. Hade uppskattat all form av råd då jag inte är påläst inom KFM och vad som händer. Mina lån sträcker sig runt 600,000kr vilket många kanske inte anser vara omöjligt, men efter allt mitt kämpande och försök om att förbättra mig så har jag bara gett upp. Får ut ca 22,000kr varje månad Jag har inget av värde i min lägenhet, kan inte ta hjälp av någon i mitt liv. hjälp Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Har släppt allt och nu trillar KFM in
Topp