Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Har fått anmärkning hos KF
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="655321" data-source="post: 95140" data-attributes="member: 3884"><p>Idag fick jag ett nytt brev från KF, "Utslag" där det står att jag "har delgivits föreläggande men har inte i rätt tid bestridit sökandets yrkande".</p><p></p><p>Mig veterligen undertecknade jag och skickade iväg att jag blivit delgiven i knapp tid, men i tid likaså. Kan dock vara att brevet stått ytterligare några dagar innan det kom iväg men datumet det blev undertecknat var iaf innan tidsfristens slut. Och då kan jag tycka det är fel av dem att bara anta att brevet inte postats i tid, kan lika gärna vara posten som slarvat liksom.</p><p></p><p>I varje fall betalade jag in summan den 16 augusti. Tar väl några dagar innan det syns, speciellt nu då helgen kom i vägen.</p><p></p><p>Utslaget som jag fick med posten idag är daterat 16 augusti. Vet ej om det spelar någon roll att jag faktiskt betalat in summan innan jag fått hem utslaget/anmärkningen. Mig veterligen står det heller ingenstans på föreläggandet hur långt tid jag har på mig att betala, bara att man har 10 dagar på sig att bestrida föreläggande samt skicka in och bekräfta att man blivit delgiven.</p><p></p><p>Sätter hoppet till att nån räddning finns i de små detaljerna...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="655321, post: 95140, member: 3884"] Idag fick jag ett nytt brev från KF, "Utslag" där det står att jag "har delgivits föreläggande men har inte i rätt tid bestridit sökandets yrkande". Mig veterligen undertecknade jag och skickade iväg att jag blivit delgiven i knapp tid, men i tid likaså. Kan dock vara att brevet stått ytterligare några dagar innan det kom iväg men datumet det blev undertecknat var iaf innan tidsfristens slut. Och då kan jag tycka det är fel av dem att bara anta att brevet inte postats i tid, kan lika gärna vara posten som slarvat liksom. I varje fall betalade jag in summan den 16 augusti. Tar väl några dagar innan det syns, speciellt nu då helgen kom i vägen. Utslaget som jag fick med posten idag är daterat 16 augusti. Vet ej om det spelar någon roll att jag faktiskt betalat in summan innan jag fått hem utslaget/anmärkningen. Mig veterligen står det heller ingenstans på föreläggandet hur långt tid jag har på mig att betala, bara att man har 10 dagar på sig att bestrida föreläggande samt skicka in och bekräfta att man blivit delgiven. Sätter hoppet till att nån räddning finns i de små detaljerna... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Har fått anmärkning hos KF
Topp