Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har anmärkning och smslån, behöver lån på 30-50 000kr

Hej!

Jag har ett ganska stort problem har jag insett nu. Jag har massvis med smslån, och anledningen till det är för att jag inte tjänar tillräckligt mycket för att betala räkningar och all skit jag "behöver" så jag var tvungen att ta rätt mkt smslån, ligger nu uppemot 15000-20000 kr i smslån kanske. Jag har en anmärkning, "misskött kredit" sen tidigare och tjänar lite mindre än 100 000kr/året. FINNS det NÅGON bank eller liknande som faktiskt KAN ge mig ett större lån på kanske runt 30-50 000? Jag ligger verkligen risigt till och vill helst ta ett större lån för att betala av allt. Jag har ca 20 förfrågningar redan också... Är det helt kört för mig med andra ord?
frown.gif

Tacksam för svar!

Hej!

Jag har ett ganska stort problem har jag insett nu. Jag har massvis med smslån, och anledningen till det är för att jag inte tjänar tillräckligt mycket för att betala räkningar och all skit jag "behöver" så jag var tvungen att ta rätt mkt smslån, ligger nu uppemot 15000-20000 kr i smslån kanske. Jag har en anmärkning, "misskött kredit" sen tidigare och tjänar lite mindre än 100 000kr/året. FINNS det NÅGON bank eller liknande som faktiskt KAN ge mig ett större lån på kanske runt 30-50 000? Jag ligger verkligen risigt till och vill helst ta ett större lån för att betala av allt. Jag har ca 20 förfrågningar redan också... Är det helt kört för mig med andra ord?
frown.gif

Tacksam för svar!
Du kan prova cashbuddy,nödkontanter och cash2you
Vet att Kortlån är bra också.
Men där behöver du ha ett litet lån först för att sedan kunna låna mer
Så är det ven med ferratum.det bästa är att skicka ett mejl och fråga

Cash2you, nödkontanter och kortlån ville inte godkänna mig. Cashbuddy har jag ansökt om 15000 hos men inte fått svar än, men jag förväntar mig inte att bli godkänd där heller. Finns det verkligen ingen annan? Ingen som vet nån privat långivare eller liknande? Är verkligen desperat nu!
frown.gif

Ferratum har jag redan ett lån hos... vivus och dom flesta andra också som kan betala ut mer, men först måste jag betala av smslånen, vilket jag inte kommer kunna om jag inte får ett lån på minst 20 000..
frown.gif

Ingen annan som vet någon som kan hjälpa mig? Vet att jag själv satt mig i skiten, men det skulle vara så skönt att bara få bort alla äckliga smslån.
frown.gif

Jag tycker du ska kontakt med inkassobolagen, om det gått dithän, och försöka ordna avbetalningar av dina lån. Skaffa också ett kalkylprogram eller gör upp en budget månad för månad hur du ska gå tillväga med att bli av med skulderna.
Och så den oundvikliga moralkakan: ta inte fler lån! Skaffa ett arbete eller börja studera så att du kan få ett jobb.
Alternativt: ifrågasätt dina inköp bättre och köp bara saker du behöver och inte allt som du "behöver".

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp