Jo absolut , känns dock lite pinsamt .. har en egen bank kvinna som sköter det lånet och känns inte bra ... men menBäst att ringa dem eller skicka e-post.
Jo absolut , känns dock lite pinsamt .. har en egen bank kvinna som sköter det lånet och känns inte bra ... men men
Sjukt jobbigt när man har personlig på det sättet ...Egen säljare*
Så kan det vara förstås, ungefär som att ha en egen säljare på Elgiganten man blir överkörd av gång på gång, man ska inte tro att det är ditt bästa som gäller, det som gäller är att få lönsamhet på dig som kundSjukt jobbigt när man har personlig på det sättet ...
Visst är det så , har träffat henne ett par gånger på kontoret faktiskt efter jag fick det lånet på 630k , så hon verkar väldigt hjälplig och bra på det viset . Var sen gång så skrev hon bara tillbaka att det var bra jag skrev till dom och berättade och att jag kan betala så fort jag har möjlighet .Så kan det vara förstås, ungefär som att ha en egen säljare på Elgiganten man blir överkörd av gång på gång, man ska inte tro att det är ditt bästa som gäller, det som gäller är att få lönsamhet på dig som kund
Nej nej ska inte släppa den skulden . Det är bara denna månaden som varit tuff !Det blir nog mer pinsamt om du inte hör av dig, ring henne. Har du tänkt att släppa den skulden?