Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Handelsbanken privatlån sen

Någon som varit sen en månad på den ? För denna månaden är sjukt mycket, betalde ner mina inkasso rejält och blir så lite kvar :) så skulle gärna vilja veta :)

Bäst att ringa dem eller skicka e-post.

Sjukt jobbigt när man har personlig på det sättet ...
Så kan det vara förstås, ungefär som att ha en egen säljare på Elgiganten man blir överkörd av gång på gång, man ska inte tro att det är ditt bästa som gäller, det som gäller är att få lönsamhet på dig som kund

Så kan det vara förstås, ungefär som att ha en egen säljare på Elgiganten man blir överkörd av gång på gång, man ska inte tro att det är ditt bästa som gäller, det som gäller är att få lönsamhet på dig som kund
Visst är det så , har träffat henne ett par gånger på kontoret faktiskt efter jag fick det lånet på 630k , så hon verkar väldigt hjälplig och bra på det viset . Var sen gång så skrev hon bara tillbaka att det var bra jag skrev till dom och berättade och att jag kan betala så fort jag har möjlighet .

Det blir nog mer pinsamt om du inte hör av dig, ring henne. Har du tänkt att släppa den skulden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp