Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hör ni!

Har ni tänkt på hur mycket information vi har om hur många företag som lånar ut följer "god kreditsed" och " god inkassosed" ..
Vi kanske skulle samla ihop erfarenheter här o sen skicka till snubben som granskat dessa på Sr? Eller nån annan media...
Även om vi tagit lånen själva så måste de ju finnas regler....
Vi radar upp företag, företagsledare, ägare, lån, avgifter och metoder ... De vore intressant om inte samhället får upp ögonen då??

Det skulle vara fantastiskt om man kunde skicka anonymt. Jag är på!

Det skulle vara fantastiskt om man kunde skicka anonymt. Jag är på!

Det är väl bara skaoa en tråd och läggs in erfarenheter under lånenamnet.. Här sen när vi hjälpts åt länkar vi bara i tipsmejlen till dessa medier.. Kan ju inte vars så svårt,

Gärna. Kan man starta en sån tråd?
Inge fler som är intresserade?

Under tiden kan vi väl underhålla oss med "bra" tips man fått av kräken (de roar sig säkert på vår bekostnad eller skrattar iallafall hela vägen till banken...)

Typ när man kontaktar de för avbetalningsplan. Tyvärr kan vi inte erbjuda det men så fort du betalar in lånet så kan du ju låna om eller det gör inget om ditt lån hamnar hos inkasso, kfm, tingsrätten du får ändå låna om. Eller vi kan inte erbjuda avbetalningsplan för att du skulle annars hamna i en svårare ekonomisk situation. WTF?

Inte så jäkla konstigt att man hamnar i denna jäkla låneträsk.

Det här kan bli intressant. Spela in samtal på mobilen, spara epostkonversationer, så sammanställer vi här :)

Jag har dock inte så mycket att bidra med då mina skulder inte finns hos SMS-företagen...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp