Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Om forumet
Hälsa ModeratorBotten välkommen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 459103" data-attributes="member: 3402"><p>[MEDIA=youtube]tR9gXXxR2Oo:3382[/MEDIA]</p><p></p><p>En professor som går igenom marknaden varje söndag. Men brukar ha någon typ av övning i slutet av sina videos. Igår så gick han igenom AI från minut 56 till slutet på videon.</p><p></p><p>Pratar om hur snabbt AI utvecklas, hur viktigt det är att hänga med i svängarna och hur man kan ge instruktioner och inputs på ett effektivt sätt för att få önskat utfall. Samt visade ett par exempel på hur det kan användas. AI är inte bara Chat gpt och en halvdålig chatbot längre utan det uppdateras med nya funktionaliteter, användningsområden och tränas i rasande takt till att bli mer och mer likt en expert.</p><p></p><p>Har man tidigare haft inställningen liknande mig att detta med AI bara är trams som ger felaktig information hälften av gångerna så kommer man snabbt börja få ändra inställning mot AI. Det har redan börjat bli en del av vår framtid och kommer gå fort.</p><p></p><p>För mig börjar det bli en helomvändning från att vara skeptiskt mot AI till att öppna ögonen och inse i takt med utvecklingen, förbättringarna och fler användarområden med AI att det är något man ska vara positiv till och ta väldigt seriöst eftersom det kommer vara en del av vår vardag för resten av livet både privat, i utbildning och i jobb och ett viktigt vardagligt verktyg. Med hjälp av att vara bra på AI dagligen kan göra många saker mer effektivt.</p><p></p><p>Destå snabbare man blir bra på det, mata in data och förstå hur man kan använda det, destå större fördel har man och destå snabbare blir man effektiv. Kommer bli ett fokusområde för mig under 2025 och framåt att lära mig dessa olika programvaror inom AI och inmatning ordentligt</p><p></p><p>Jag tyckte denna video var väldigt intressant gällande ai agenter för dom som har 50 minuter över (sista 50 minuterna av videon) och vill kika.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 459103, member: 3402"] [MEDIA=youtube]tR9gXXxR2Oo:3382[/MEDIA] En professor som går igenom marknaden varje söndag. Men brukar ha någon typ av övning i slutet av sina videos. Igår så gick han igenom AI från minut 56 till slutet på videon. Pratar om hur snabbt AI utvecklas, hur viktigt det är att hänga med i svängarna och hur man kan ge instruktioner och inputs på ett effektivt sätt för att få önskat utfall. Samt visade ett par exempel på hur det kan användas. AI är inte bara Chat gpt och en halvdålig chatbot längre utan det uppdateras med nya funktionaliteter, användningsområden och tränas i rasande takt till att bli mer och mer likt en expert. Har man tidigare haft inställningen liknande mig att detta med AI bara är trams som ger felaktig information hälften av gångerna så kommer man snabbt börja få ändra inställning mot AI. Det har redan börjat bli en del av vår framtid och kommer gå fort. För mig börjar det bli en helomvändning från att vara skeptiskt mot AI till att öppna ögonen och inse i takt med utvecklingen, förbättringarna och fler användarområden med AI att det är något man ska vara positiv till och ta väldigt seriöst eftersom det kommer vara en del av vår vardag för resten av livet både privat, i utbildning och i jobb och ett viktigt vardagligt verktyg. Med hjälp av att vara bra på AI dagligen kan göra många saker mer effektivt. Destå snabbare man blir bra på det, mata in data och förstå hur man kan använda det, destå större fördel har man och destå snabbare blir man effektiv. Kommer bli ett fokusområde för mig under 2025 och framåt att lära mig dessa olika programvaror inom AI och inmatning ordentligt Jag tyckte denna video var väldigt intressant gällande ai agenter för dom som har 50 minuter över (sista 50 minuterna av videon) och vill kika. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Om forumet
Hälsa ModeratorBotten välkommen
Topp